اجرای مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از سوی حوزه علمیه قزوین
کد خبر: 3899496
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

اجرای مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از سوی حوزه علمیه قزوین

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه استان قزوین از برگزاری مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین خبر داد.

اجرای مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از سوی حوزه علمیه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس افشار، اظهار کرد: با همکاری دفتر امام جمعه و شورای کشاورزان اقبالیه، توزیع و طبخ پنج هزار پرس غذای گرم در شب بیست سوم ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی افزود: امروز ملت ایران به خوبی و پر شورتر از همیشه در طرح مؤمنانه و به تأسی ز مولای متقیان که همیشه به فکر نیازمندان و محرومان بود به خوبی در این میدان خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام افشار خاطر نشان کرد: در رزمایش مؤمنانه که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح شد امروز نه تنها در استان قزوین بلکه در جای جای ایران اسلامی نیز این فعالیت‌ها از سوی اقشار مختلف به خوبی مشهود است.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین هم در کنار دیگر اقشار مختلف در دو مرحله توانست بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی غذایی و همچنین طبخ بیش از ۵۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا اقدام کند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: روحانیت حوزه علمیه قزوین این افتخار را دارد که همیشه در کنار مردم بوده و این خدمت را با هیچ چیزی عوض نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha