«مواسات» تجلی‌گر نگاه عمیق دین و فرهنگ اسلامی است
کد خبر: 3899889
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

«مواسات» تجلی‌گر نگاه عمیق دین و فرهنگ اسلامی است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: صحنه‌های ایثار و فداکاری و مواسات در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در ایران تجلی‌گر نگاه عمیق دین و فرهنگ اسلامی و نشانه همراهی و پشتیبانی ملت ایران از ولایت‌فقیه است.

«مواسات» تجلی‌گر نگاه عمیق دین و فرهنگ اسلامی است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین در بازدید از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه حوزه علمیه استان به دست‌اندرکاران این رزمایش خداقوت گفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این روزهای با فضیلت با صحنه‌های زیبایی از ایمان والای مردم عزیزمان مواجه هستیم که تداعی‌گر سال‌های هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: صحنه‌های ایثار و فداکاری و مواسات در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در ایران تجلی‌گر نگاه عمیق دین و فرهنگ اسلامی و نشانه همراهی و پشتیبانی ملت ایران از ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: ایمان و اعتمادبه‌نفسی که به برکت امام راحل در بین مردم ما احیاشده تمام بحران‌ها مانند هشت سال دفاع مقدس را به‌خوبی مدیریت کرد و این مردم بودند که در تمام میدان‌های سخت و با تمام سرمایه‌های خود به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: امروز شاهد تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند هستیم و آنچه بیشتر از جنبه مادی این کمک‌ها اهمیت دارد جلوه‌های ایثار، فداکاری و نوع‌دوستی مردم است که باید به خاطر آن خدای متعال را شکرگزار باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش مؤمنانه حوزه علمیه قزوین ۸۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از بیماری کرونا و نیازمندان با همت مدیریت حوزه علمیه قزوین، دفتر امام جمعه شهر اقبالیه و شورای کشاورزان این شهر توزیع شد.

انتهای پیام
captcha