انتفاضه‌ای جدید در حال شکل‌گیری است
کد خبر: 3899897
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

انتفاضه‌ای جدید در حال شکل‌گیری است

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین با اعلام اینکه اسرائیلی‌ها نگران شکل‌گیری انتفاضه جدید هستند، گفت: این انتفاضه در خصوص معامله قرن شکل خواهد گرفت و فلسطینیان محکم ایستاده‌اند.

انتفاضه جدید در حال شکل‌گیری است/ اهمیت تبیین اهداف روز قدس در فضای مجازیالماس پویامنش، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: روز قدس پیام خاص و اصول اولیه‌ای دارد و آن این است که فریاد می‌زنیم تا خاک و سرزمین اسلامی را از چنگ رژیم اشغالگر آزاد کنیم.

وی ادامه داد: آزادسازی قدس پیام امت اسلامی است. در روز قدس به آرزوهای الهی خود جهت داده، انسان بودن را فریاد زده و از خوی درندگی و صفت وحشی‌گری صهیونیسم بیزاری می‌جوییم. روز قدس روزی است که باید گفتمان مقاومت شکل گرفته در منطقه را به منصه ظهور و بروز برسانیم و طبیعتاً اگر این گفتمان را به سرانجام برسانیم حتماً قدس آزاد خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تبیین اهداف روز قدس در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است؛ نسل چهارم و پنجم انقلاب به مسئله فلسطین چندان آشنا نیستند، باید جنبش‌های مختلفی که در فلسطین برای آزادسازی قدس شریف از یوغ استعمار صهیونیست‌ها به وجود آمده را برای نسل جدید بیان و اهداف آنان را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: اسرائیل و هم‌دستان آن با چپاول ملت‌های مسلمان راه خود را طی می‌کنند که باید با اقتدار جلوی چپاول آنان را بگیریم و روزی برسد که در قدس نماز جماعت برپا کنیم و به اهداف اسلام جامعه عمل بپوشانیم.

محاصره شدید با «معامله قرن»

پویامنش اشاره کرد: امروزه اسرائیل در تلاش است حلقه محاصره را برای فلسطینی‌ها تنگ‌تر کند؛ معامله قرن طرحی است که آمریکایی‌ها پیاده کردند و الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی جنگ جدید صهیونیست‌ها علیه فلسطین است.

وی بیان کرد: باید هوشیار باشیم یک موضوع برای صهیونیست‌ها نگران‌کننده است و آن این است امروز ایران اسلامی گفتمان مقاومت را فریاد کشیده و مردم جهان را آگاه می‌کند این حرکت گفتمان مقاومت را در حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و جنبش حماس را فعال کرده تا در منطقه از مظلوم دفاع کند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها نگران شکل‌گیری انتفاضه جدید هستند، اضافه کرد: این انتفاضه در خصوص معامله قرن شکل خواهد گرفت و فلسطینیان محکم ایستاده‌اند.

وی گفت: تشکیل دولت در فلسطین باید به همه‌پرسی گذاشته شود تا مردم مسیحی و یهودی و مسلمان و شیعه این سرزمین در کنار هم رأی‌گیری کرده و سرنوشت کشور خود را به دست بگیرند نه اینکه دیگر کشورها برای آنان طرح ریزی داشته باشند.

اسرائیل و معامله قرن

پویامنش گفت: اسرائیل در معامله قرن موفق نخواهد بود نه تنها نمی‌تواند کرانه باختری را به سرزمین‌های خود الحاق کند حتی قادر نخواهد بود که سفارتخانه خود را از تل‌آویو به سرزمین قدس منتقل کند.

وی تشریح کرد: در پی معامله قرن فلسطینیان هوشیار هستند و هر روز با برپایی تظاهرات مانع تحقق این طرح‌ در سرزمین‌های اشغالی می‌شوند امسال اسرائیل تصور می‌کرد در سایه این ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم فلسطین جشن «یوم النکبه» خود را برگزار خواهند کرد ولی ده‌ها هزار فلسطینی با تجمع در این روز رژیم منحوس را به چالش کشیدند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین تصریح کرد: کشتار اسرائیل در روزهای اخیر نشان از خشم و ترس آنان دارد و با دیدن تجمعات و خشم مردمی سریع اعلام می‌کنند که زمان اجرای معامله قرن و الحاق کرانه باختری به شهرک‌های اسرائیلی نیست.

وی تأکید کرد: تنها راه فلسطین مبارزه و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس است و ما این را ثابت کردیم و مردم فلسطین نیز آن را ثابت کردند؛ به طور کلی گفتمان مقاومت و مقاومت فعال در سرتاسر منطقه حرف اول و آخر را خواهد زد و باید کاری کنیم این گفتمان، حکومت مردم سالاری دینی را بر اساس آموزه‌های اسلام ناب ترویج دهد.

پویامنش در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری در روز قدس با مردم جهان سخن خواهند گفت و باید تحلیل مسائل را از زبان ایشان بشنویم و آماده باشیم تا بتوانیم جلوی ارتش اسرائیل که از بیم انتفاضه جدید فلسطینیان به حالت آماده‌باش درآمده، بایستیم.

انتهای پیام
captcha