نمایندگان مجلس به رسالت‌های قرآنی توجه داشته باشند
کد خبر: 3900557
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

نمایندگان مجلس به رسالت‌های قرآنی توجه داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به رسالت‌های قرآنی توجه داشته باشند، گفت: باید تلاش مجلس، دولت، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای تحقق رسالت دینی باشد.

نمایندگان مجلس به رسالت‌های قرآنی توجه داشته باشند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در شورای اداری استان که صبح امروز اول خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به رسالت‌های قرآنی انسان‌ها اظهار کرد: فهم عمیق دین از جمله این رسالت‌هاست و باید مردم را نسبت به دین و مفاهیم دینی آگاه کرد و در این راه از هیچ کسی واهمه نداشت.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم چشم‌انداز جهانی را مشخص کرده است، ادامه داد: قرآن کریم چشم‌انداز زندگی افراد را مشخص کرده است و باید برای سال‌های آینده خود چشم‌انداز داشته باشیم. افرادی همچون سردار سلیمانی و امام راحل (ره) به افکار و اندیشه‌های جهانی نفوذ کردند و رمز آن در چشم انداز قرآن کریم است.

عابدینی بیان کرد: انسان هرچه از خداوند متعال بیشتر فاصله بگیرد گناهانش بیشتر می‌شود؛ قرآن کریم محکم است و اگر مؤمنین محکمات را در پیش بگیرند تا شهادت از پای نخواهند نشست و شهیدانی مانند ابوترابی و بابایی این راه را طی کردند.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه باید تلاش مجلس، دولت، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای تحقق رسالت دینی باشد، خاطرنشان کرد: رسالت نباید استانی و خانوادگی بلکه رسالت باید جهانی باشد و هر فردی در جهان استمداد بطلبد وظیفه داریم به فریادش برسیم.

عابدینی با تأکید بر اینکه نمایندگان به رسالت‌های قرآنی توجه داشته باشند، تصریح کرد: خسارت‌مندترین افراد آن‌هایی هستند که بدون اخلاص برای دنیا دویدند و توشه‌ای برای آخرت خود ندارند. مسئولین با اخلاص عمل کنند و توشه‌ای برای آخرت خود بردارند.

انتهای پیام
captcha