حضور قرآن‌آموزان مهد قرآن در برنامه رادیویی «نور باران»
کد خبر: 3900895
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

حضور قرآن‌آموزان مهد قرآن در برنامه رادیویی «نور باران»

74 حافظ قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن از استان‌های تهران، مازندران، یزد و مرکزی در برنامه «نور باران» شبکه رادیویی قرآن شرکت کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، ۷۴ حافظ قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن و از مراکز مهدقرآن استان‌های تهران، مازندران(بهشهر)، یزد و مرکزی(خمین، محلات، اراک) در برنامه «نور باران» شبکه رادیویی قرآن شرکت کردند.

برنامه «نور باران» با محوریت حفظ قرآن ویژه مخاطبان هر روز به صورت زنده از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از رادیو قرآن پخش می‌شود و حافظان قرآن بر اساس میزان محفوظات ارائه شده توسط کارشناسان، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و راهنمایی‌های لازم و موارد آموزشی به آنها تذکر داده می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از مهد قرآن آمده است؛ حجت‌الاسلام فیضی، مدیر مهد قرآن خوی، از افتتاح مرکز نیکوکاری «مأوا» با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر خبر داد.

وی با اشاره به حمایت‌های مردمی شهر خوی از این مرکز نیکوکاری، اظهار کرد: در راستای خدمت به مردم با تأکید بر فرهنگ تعالیم قرآن و عترت و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مؤمنانه طی ۳ ماه گذشته کمک‌های نقدی و خدمات اجتماعی، فرهنگی و تأمین بسته‌های مواد غذایی برای افراد نیازمند و آسیب‌پذیر، بالغ بر یک میلیارد ریال تأمین و هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha