نمایندگان مجلس با جدیت «جهش تولید» را دنبال کنند
کد خبر: 3901798
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

نمایندگان مجلس با جدیت «جهش تولید» را دنبال کنند

امام جمعه قزوین گفت: امیدوارم نمایندگان قزوین در عرصه قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین بیشترین موفقیت را داشته باشند و «جهش تولید» را با همکاری مجلس و دولت و مردم و قوه قضاییه شاهد باشیم.

نمایندگان مجلس با جدیت جهش تولید را دنبال کنند

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه قزوين، در برنامه زنده تلویزیونی «سروش آسمانی» که امروز، 9 خرداد ماه در موعد نماز جمعه از شبکه قزوین به روی آنتن رفت، اظهار کرد: کسی که در کشاکش اتفاقات دنیوی موفق می‌شود شخصی است که اهل تقوا باشد؛ کسی که در دنیا نیرومند زندگی می‌کند و سرافکنده و ذلیل نیست، اهل تقواست.

وی ادامه داد: شخصی که آگاه و بینا در دنیا زندگی می‌کند اهل تقواست، دو ره‌آورد تقوا، دانایی و توانایی است. امام خمینی(ره) زمانی که قیام کردند تنها و بدون هیچ قدرتی مقابل مفاسد ایستادند و امر به معروف و نهی از منکر کردند و قانون تحقیرآمیز کاپیتولاسیون را زیر پا گذاشتند و خدای متعال این شخص اهل تقوا را به جایگاهی می‌رساند که جهان توسط وی متحول شده و نظم و نظام عالم هم اکنون با افکار و اندیشه‌های او درحال تغییر است.

آیت‌الله عابدینی بيان کرد: با توکل به خدا و استقامت در راه حق بساط باطل برچیده می‌شود همانطور که بساط حکومت پهلوی از ایران برچیده شد. قیام ۱۵ خرداد اسطوره ستم شاهی را درهم شکست و افسانه ها و افسون‌ها را باطل کرد ما این پیروزی‌ها را محصول قرآن و عبادت و بندگی می‌دانیم.

وی تصريح کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنده و مجری فرمان خدا و کسی که در عصر غیبت سرپرستی مؤمنان را عهده دار هستند، در مقابل مؤمنان لطف، ولایت و رحمت خدا و در مقابل دشمنان، قهر و خشم الهی بودند، همانطور که خداوند اینگونه است.

امام جمعه قزوین گفت: 15 خرداد میدان ایفای نقش امام خمینی(ره) مدرسه فیضیه بود اما پس از مدتی مدرسه فیضیه به تمام کشور ایران توسعه پیدا کرد و همه مردم با قلب فیضیه هماهنگ شدند و طولی نکشید چهار دیواری فیضیه به جبهه‌های جنگ توسعه پیدا کرد و امروز خط مقدم جبهه‌های جنگ ما غزه، لبنان، یمن و آفریقاست و با قدرت تصمیم می‌گیریم نفتکش‌های ما زیر گوش آمریکا وارد ونزوئلا شوند و تهدیدهای آمریکا هیچ تأثیری در حرکت ما نداشته باشد.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی این گونه نبود و آمریکایی‌ها در کشور ما هر غلطی می‌کردند اما حاکمان کشور هیچ حقی برای محاکمه آن‌ها نداشتند و امروز می‌بینیم با اقتدار نفتشک‌های ما در دریا مسیرهای طولانی را طی می‌کنند و عقب نشینی نمی‌کنند، این فرهنگ نوینی است که در مقابل مذاکرات بی‌حاصل قرار دارد و مقابله به مثل با دشمنان است.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: اینکه امام فرمود ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم از منظر سیاسی بیان نکرد، ایشان دین را نشان می‌دهند و بر اساس ولایت الهی صحبت کردند و حقیقتا این معنا را بیان کردند و این کلام ایشان مبنای ایمانی داشت. خدای متعال فرمودند، هرکس با کتاب و مکتب و نام و یاد و اسماء و احکام من زندگی نکند این فرد در آشفته بازار و ترس و سرگردانی و حیرت و استرس و ناامیدی زندگی خواهد کرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) در وصیت نامه خویش فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از میان شما می روم. امروز جهان نیازمند این فرهنگ است در مقابل این فرهنگ، فرهنگ تهاجمی و رعب انگیز و وحشت زا قرار دارد که عامل ناامنی و ناامیدی و استرس بین ملت‌ها شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان با اشاره به شروع مجلس جدید بیان کرد: آغاز به کار مجلس یازدهم را که حاصل ثمرات ‌و میوه‌های انقلاب اسلامی به حساب می‌آید به ملت شریف ایران و هم استانی‌های عزیزمان تبریک عرض می کنم و امیدوارم نمایندگان قزوین در عرصه قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین بیشترین موفقیت را داشته باشند و جامعه ما به سمت جهش تولید حرکت کند و جهش تولید را با همکاری مجلس و دولت و مردم و قوه قضاییه شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha