«نسل آفتاب»؛ روایتگر زندگی امام(ره) در سیمای مرکز قزوین
کد خبر: 3902587
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

«نسل آفتاب»؛ روایتگر زندگی امام(ره) در سیمای مرکز قزوین

سیمای مرکز قزوین با ویژه‌برنامه «نسل آفتاب» در ۲ شب حدود ساعت ۲۱ همراه مخاطبان خواهد بود. این برنامه درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت خواهد پرداخت.

«نسل آفتاب» روایتگر سبک زندگی امام در سیمای مرکز قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، شبکه قزوین ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای پخش از شبکه استانی در نظر گرفته است.

حسن اکبری، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیما در این باره گفت: سیمای مرکز قزوین با ویژه‌برنامه «نسل آفتاب» طی دو شب حدود ساعت 21 همراه مخاطبان خواهد بود. این برنامه فردا سه شنبه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان به گفتگو درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگو گیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: این برنامه چهارشنبه شب نیز با حضور آیت‌الله اسلامی، دیگر نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری به مسائلی همچون قیام 15 خرداد به‌عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تأثیرات این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها خواهد پرداخت.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیما افزود: رادیو قزوین هم با برنامه «امام دل‌ها» و «قیام جاویدان» بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 13 و 14 خرداد با محوریت بررسی شخصیت سیاسی و مذهبی امام خمینی(ره) و همچنین ارتباط عمیق بین ایشان و مردم و نگاه به نیمه خرداد به‌عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

وی اظهار کرد: همچنین بخش‌هایی از برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگومحور، صبحگاهی و شبانگاهی سیما و صدا هم همچون «تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر» و «در مسیر بندگی» به این دو مناسبت اختصاص می‌یابد.

اکبری در پایان گفت: معاونت فضای مجازی با بارگذاری محتوای مناسب تولیدات در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو (آپارات) و تمامی بسترهای فضای مجازی، پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد در صورت امکان از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین به‌صورت زنده و همچنین فضاسازی و اطلاع‌رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز در وبسایت و پیام‌رسان‌ها با ترند هشتک‌های همچون: #امام_راحل #روح_الله #قیام_15_خرداد به این مناسبت خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha