کنگره استانی تبلیغ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3904598
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

کنگره استانی تبلیغ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری کنگره استانی تبلیغ در این استان در سال جاری، گفت: باید همه مباحث ناظر به پیشبرد امور دینی به صورت شبکه در این زمینه دیده شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، 24 خردادماه در دومین نشست مدیران ادارات شهرستانی این اداره‌کل در سال جاری، با تأکید بر اینکه باید روی نقشه، عملیات انجام دهیم و طبق نقشه راه حرکت کنیم، گفت: باید سهم هر فردی مشخص شود که کجای کار قرار دارد تا بتواند به بهترین نحو ممکن ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اجرای طرح مواسات مؤمنانه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با محوریت 9 شبکه مستقل، خاطرنشان کرد: به همت همه گروه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل، در رزمایش همدلی بیش از 9 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد که در نوع خود بی‌سابقه بود.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه تنها شبکه تبلیغی استان در قالب طرح مواسات مؤمنانه بیش از 3 میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کرد، افزود: مهم‌ترین هدف ما در استان این است که جریان دینی تقویت شود و در این راستا هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مسجد و روحانی باید محور همه فعالیت‌های دینی در استان باشد، اظهار کرد: تجربه نشان داده است هرگاه امور دینی به سمت ضعیف شدن پیش رفته است، افزایش آسیب های اجتماعی را به همراه داشته و این بزرگ‌ترین تهدید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور مؤسسات خیریه بدون خدا هستند، ابراز کرد: این مؤسسات می‌خواهند اخلاق سکولار را در جامعه ترویج دهند که این یک خطر جدی است؛ باید از ظرفیت‌های مسجد برای تبلیغ اجتماعی نهایت استفاده را انجام دهیم.

وی همچنین به برگزاری کنگره ملی تبلیغ در سال آینده به صورت کشوری اشاره کرد و ادامه داد: باید در استان این کنگره به صورت استانی در سال جاری برگزار شود که لازمه آن تدوین یک الگوی جامع است که حتی قابلیت ارائه به کشور را نیز داشته باشد؛ باید همه مباحث ناظر به پیشبرد امور دینی به صورت شبکه در این راستا دیده شود که در این بین مدیران شهرستانی نقش مهمی را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha