تشکیلات خودگردان در مقابله با الحاق کرانه باختری جدی باشد
کد خبر: 3905707
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
حماس:

تشکیلات خودگردان در مقابله با الحاق کرانه باختری جدی باشد

«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین طبق ادعاهای خود عمل نکرده و باید همکاری‌های همه‌جانبه را عملاً با رژیم غاصب صهیونیستی متوقف کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی الصفا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه جناح‌های مقاوم فلسطینی در جدیت تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر قطع همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی مردد هستند و به این تشکیلات اعمتمادی ندارند، گفت: امتناع مقامات تشکیلات خودگردان برای فراخوان نشست ملی علیه طرح الحاق کرانه باختری حاکی از عدم جدیت مقامات تشکیلات خودگردان در مقابله با این طرح است.

وی افزود: با موارد قبلی بسیاری روبه‌رو بودیم که تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی اقدامات جدی و قطع همکاری با اشغالگران در سطح سیاسی، اقتصادی و امنیتی بوده است،‌ درحالی که عکس آن را دیدیم.

حازم قاسم تأکید کرد: تصمیمات مبنی بر قطع رابطه با رژیم صهیونیستی باید عملی شده و از هرگونه هماهنگی امنیتی با اشغالگران جلوگیری شود.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه گفت: مرحله کنونی و بیانیه‌های رسانه‌ای کافی نبوده و باید اقدامات عملی و جدی اعم از توقف بازداشت‌های سیاسی و تحت تعقيب قرار دادن اعضای مقاومت انجام گیرد.

وی اظهار کرد: نباید فقط به مسئله متوقف کردن اجرای توافق‌نامه‌ها بسنده کرد بلکه مهم‌ترین اقدام در این مرحله نشست فرماندهان و مقامات فلسطینی برای یکپارچه‌سازی مبارزه و مقاومت ملی است.

انتهای پیام
captcha