شاه‌بیت تبلیغ، عمل است
کد خبر: 3906554
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

شاه‌بیت تبلیغ، عمل است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شاه‌بیت تبلیغ، عمل است و کسانی که وارد این عرصه شده‌اند باید خود به آموزه‌های تبلیغی عمل کنند تا سخن و تبلیغشان مؤثر باشد.

شاه‌بیت تبلیغ، عمل استبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین، در بازدید از مدارس صالحیه و سردارین قزوین، ضمن قدردانی از تلاش اساتید و مدیران مدارس و همچنین تبریک هفته قوه قضائیه و هفته تبلیغ، گفت: با رفتارهای زیبا و روش‌های ساده می‌توان در تبلیغ به نتایج خوبی رسید و جوانان زیادی را جذب فعالیت‌های دینی و قرآنی کرد.

وی افزود: شاه بیت تبلیغ، عمل است و کسانی که وارد این عرصه شده‌اند باید خود به آموزه‌های تبلیغی عمل کنند تا سخن و تبلیغشان مؤثر باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر توجه مدیران مدارس علمیه و اساتید به امر پژوهش و تهذیب، بیان کرد: در عرصه کنونی و با گسترش ظرفیت‌های فضای مجازی با برگزاری فعالیت‌های پژوهشی در این عرصه می‌توان قدم‌های مثبتی در راستای افزایش توان پژوهشی و ایجاد قدرت تحلیل در طلاب برداشت.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به استقبال طلاب باید فضای آموزشی بیشتری در اختیار آن‌ها قرار بگیرد و با توجه به اینکه محور کار در مدارس، معاونت آموزش است، باید از ظرفیت‌های امور تهذیبی و پژوهش در مباحث و مسائل آموزشی نهایت بهره را ببریم.

حجت‌الاسلام‌ سبحانی‌نیا با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی در حوزه‌های علمیه با همراهی، مشارکت و همدلی اساتید و طلاب به خوبی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: نگاه ما باید به‌گونه‌ای باشد که نقش‌آفرینی تهذیبی، پژوهشی و آموزشی در تمام مدارس علمیه و در بین طلاب علوم دینی به‌خوبی مشهود باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر نظارت جدی مدیران بر اساتید طراح سؤالات امتحانی بیان کرد: سؤالات طرح شده توسط اساتید باید بدون اشکال به دست طلبه برسد.

حجت‌الاسلام‌ سبحانی‌نیا نظم و تعهد تدریس را از اولویت‌های جدی اساتید دانست و بیان کرد: مجموعه حوزه علمیه قزوین به دنبال افزایش کمّی و کیفی تمام فعالیت‌های آموزشی در مدارس علمیه است تا بتواند توان طلاب را در زمینه‌های مختلف به‌خوبی ارتقاء دهد.

انتهای پیام
captcha