مسئولان نسخه رهبری را در جهش تولید اجرایی کنند
کد خبر: 3906984
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

مسئولان نسخه رهبری را در جهش تولید اجرایی کنند

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: مسئولان به جای امید بستن‌های جاهلانه و گاهی همسو با دشمن، با مردم همراه شوند و به تولید داخلی اهمیت دهند و نسخه امسال رهبری را در جهش تولید اجرایی کنند تا اقتصاد ما به سرانجام مناسبی برسد.

مسئولان نسخه رهبری را در جهش تولید اجرایی کنند

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی،‌امام جمعه قزوين، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که این هفته با دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به دستگاه قضایی بسیار امیدوار شده‌اند و اقدامات جدی ریاست قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد، روح امید را در همه اقشار بالا برده است و امیدواریم این آهنگ با شتاب و جدیت بیشتر و مستحکم‌تر طعم شیرین عدالت را به همه مردم و طعم تلخ برخورد را به متجاوزان به حقوق مردم بچشاند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: روز گذشته شاهد بودیم که آمریکا با حمایت از داعشی‌ها، به مرکز حشدالشعبی عراق حمله کرد و تعدادی از فرماندهان و نظامیان حشدالشعبی را دستگیر کردند، البته این غلط بزرگ آمریکا به این علت بود که سیلی قبلی که آمریکا از عراق خورد هنوز درس عبرتی برای آنها نشده است.

وی تصريح کرد: بزودی به لطف الهی با سیلی‌هایی که از سوی جریان مقاومت بر چهره کریه این نظام استکباری نواخته خواهد شد از اقدام شیطانی خود پشیمان خواهد شد.

خطیب جمعه قزوین افزود: البته با شرایطی که در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا به وجود آمده است، باید هم شیطنت‌هایی انجام دهند تا چشم مردم و حواس رسانه‌ها به جای دیگری معطوف شود. برای آمریکایی‌ها نفسی باقی نمانده که در خارج از مرزها فکر نقش‌های شوم باشند و امروز باید تلاش کنند تا بساطشان را از منطقه جمع کنند و به فکر اوضاع داخلی خود باشند و قطعاً از منطقه اخراج خواهند شد

وی گرانی مسکن و نبود شغل مناسب برای مردم با غیرت ایران اسلامی را یکی از چالش‌های جدی کشور عنوان و تأکید کرد: از دولت و مسئولان استانی خواهش می‌کنیم دغدغه‌ای جز حل مشکلات معیشت و اشتغال و جلوگیری از افسارگسیختگی قیمت‌ها نداشته باشند.

آيت‌الله عابدينی ادامه داد: اوضاع کنونی مردم کشور را رنج می‌دهد و مردم نجیب، باحیا، مؤمن و علاقه‌مند به انقلاب در حال صبوری هستند؛ چرا می‌خواهید صبر مردم به پایان برسد و به وظیفه اصلی خودتان نمی‌پردازید؟! مسئولان ما به جای خیال پردازی‌های بیهوده و به جای امید بستن‌های بیجا و جاهلانه و گاهی همسو با دشمن، با مردم همراه شوند و به تولید داخلی اهمیت دهند و نسخه امسال رهبری را در جهش تولید اجرایی کنند تا اقتصاد ما به سرانجام مناسبی برسد.

امام جمعه قزوین وی عنوان کرد: امروز باید تلاش کنیم مشکلات ما از مسیر صحیح حل شود، خیلی ادعاها ‌مطرح شد و قول‌ها و وعده‌های زیادی به مردم دادند اما عملیاتی نشد. در دوره‌ای گفته شد کاری خواهیم کرد که مردم به این هزینه یارانه نیازی نداشته باشند؛ آیا امروز این شرایط تحقق پیدا کرده است؟

وی ادامه داد: یکی دیگر از وعده‌های دولت این بود که قیمت دلار ثابت نگه داشته می‌شود، اما امروز چه کرده‌اید؟ شما در بحران‌سازی در زندگی معیشتی و اقتصادی مردم متاسفانه اشتباهات فاحشی را انجام دادید، لااقل امروز به مردم نگاه مهربانانه‌‌ای داشته باشید و از آن‌ها عذرخواهی کنید.

آیت الله عابدینی تصريح کرد: لازم است دولت بسیار جدی‌تر از گذشته در زمان باقی‌مانده خدمتگزاری خود به رسالت موظفه و محوله و مربوطه بپردازد و مجلس شورای اسلامی هم با جدیت نظارت بر اجرای صحیح قوانین را داشته باشد.

این خطیب نمازجمعه در پایان تأكيد کرد: از قوه قضاییه هم می‌خواهیم با جدیت بیشتر به مجازات متخلفان و زمین خواران و سوءاستفاده کنندگان از پست‌های مدیریتی بپردازد آن چنان که الحمدالله امروز درحال مقابله با متخلفان است تا اینکه مردم آسایش و راحتی و اشتغال و امنیت و رفع مشکلات معیشتی را در زندگی خود احساس کنند‌.

انتهای پیام
captcha