امور فرهنگی نیازمند بازنگری و تغییر موقعیت متولیان فرهنگ است
کد خبر: 3907065
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

امور فرهنگی نیازمند بازنگری و تغییر موقعیت متولیان فرهنگ است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: نیازمند بازنگری و تغییر موقعیت‌ها در بین متولیان فرهنگی هستیم تا مانند یک تیم قوی بتوانیم در این حوزه عمل کنیم.

امور فرهنگی نیازمند بازنگری و تغییر موقعیت متولیان فرهنگ استبه گزارش ایکنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، که صبح امروز، 7 تیر ماه برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب وی به‌عنوان یک جوان بر مسند مدیریت تبلیغات اسلامی استان گفت: این‌گونه انتخاب‌ها به نفع احیای سبک زندگی اسلامی و آرمان‌های انقلابی خواهد بود.

وی افزود: این سازمان از بدو تأسیس از سوی حضرت امام اهداف و آرمان‌های بسیار بلندی داشت که تشکیل امت واحده و زیرساخت‌های تمدن اسلامی برای عصر ظهور ازجمله آن‌هاست و با مدیریت جدید می‌توان شاهد نزدیک شدن به این مأموریت‌ها و احیای آن باشیم و امیدواریم سازمان تبلیغات پرکار و با اندیشه‌های بلند انقلابی و بین‌المللی در مسیر اهداف بلند خود گام بردارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بیان کرد: یکی از موانع پیش روی این سازمان بخشی نگری، عدم دوراندیشی و سطحی‌نگری در برخی وظایف خود این سازمان است و از سوی دیگر گستردگی وظایف و مأموریت‌ها نیز موجب شده تا در این عرصه با کاستی‌هایی روبه‌رو باشیم.

وی گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد به وظایف خود به‌خوبی عمل می‌کرد بی‌شک این سازمان در این وضعیت قرار نمی‌گرفت، نیازمند بازنگری و تغییر موقعیت‌هایی در متولیان فرهنگی هستیم تا مانند یک تیم قوی بتوانیم در این حوزه عمل کنیم.

محمدبیگی در پایان تصریح کرد: دمیده شدن روح جوان و جریان مؤمن انقلابی به سازمان تبلیغات در استان و کشور بارقه امیدی در میان فرهنگ دوستان و انقلابیون ایجاد کرده است و امید است در حوزه‌های مختلف شاهد تحولی بزرگ در این مجموعه باشیم چراکه اهمیت و جایگاه این سازمان در تبیین آموزه‌های دینی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha