همبستگی کمپین انگلیسی ضدنژادپرستی با فلسطین
کد خبر: 3907761
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

همبستگی کمپین انگلیسی ضدنژادپرستی با فلسطین

اعضای کمپین انگلیسی «BlackLivesMatterUK»(جان سیاهان مهم است) با طرح الحاق کرانه باختری مخالفت و در بیانیه‌ای با مردم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از وب‌سایت خبری الهدف، این کمپین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «در زمانی که رژیم صهیونیستی به اجرای طرح الحاق کرانه باختری نزدیکتر شده و سیاست کشورمان انگلیس در این امر، سرکوبگری صداهای مخالف با پروژه‌های استعماری صهیونیست‌هاست، ما در کنار دوستان فلسطینی با صدای بلند و رسا ایستاده‌ایم... زنده‌باد فلسطین».

این کمپین پس از انتقاد از رژیم صهیونیستی به یهودی‌ستیزی متهم شده است و در پاسخ به این اتهامات توئیت‌های خود را تکرار کرده و مخالفت چهل گروه یهودی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۸ برای جلوگیری از سردرگمی و خلط مبحث یهودی‌ستیزی با نظام آپارتاید و سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را یادآور شده است.

همچنین، این کمپین شماری از داده‌های سازمان‌های یهودی را، که رویه‌ها و سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و تلاش برای سرکوب تاریخ آنها را محکوم می‌کند، در حساب کاربری خود به نمایش گذاشته است.

در همین راستا بسیاری از شهرهای اروپایی در روزهای تعطیلی آخر هفته شاهد تظاهراتی برای مخالفت با طرح الحاق کرانه باختری بودند.

انتهای پیام
captcha