برگزاری جشن مجازی ولادت امام رضا(ع) در قزوین
کد خبر: 3908066
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

برگزاری جشن مجازی ولادت امام رضا(ع) در قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا، جشن ولادت امام رضا(ع) به‌صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

جشن مجازی ولادت امام رضا(ع) در قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: در ایام مبارک دهه کرامت قرار داریم، دهه‌ای که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.

رمضانی ادامه داد: به مناسبت این دهه، برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد استان در حال اجراست که برگزاری مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اجرای طرح تلاوت نور در شب میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، برگزاری ایستگاه‌های کریمانه و راه‌اندازی کاروان شادی و غیره ازجمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌هایی که در این دهه در شب و روز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، مراسم جشن است که با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا، این جشن‌ها به‌صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود.

رمضانی اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد و هدفی که در برنامه‌های کانون‌های مساجد دنبال می‌شود تبیین سیره و سبک زندگی رضوی است که جامعه امروز به آن بسیار نیاز دارد و سیره رضوی بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در حدیثی از امام رضا(ع) آمده است «رحمت خدا بر بنده‌ای که امر ما را زنده کند، دانش‌های ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد، اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌دانستند از ما پیروی می‌کردند.» همه ما بکوشیم در این مسیر قدم برداریم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

انتهای پیام
captcha