آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در البرز
کد خبر: 3908223
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در البرز

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در البرز گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، با توزیع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد پروتئینی، بین نیازمندان به خصوص نیازمندان مناطق حاشیه شهر و آسیب‌دیده از ویروس کرونا در البرز آغاز شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در البرز

محمدمهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، با توزیع ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد پروتئینی، بین نیازمندان به خصوص نیازمندان مناطق حاشیه شهر و آسیب‌دیده از ویروس کرونا در البرز آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این اقدام‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به معیشت محرومان در حال انجام است، افزود: در مرحله اول این رزمایش، یک میلیون بسته موادغذایی و ارزاق در مناطق محروم کشور در قالب پویش همدلی و احسان توزیع شد که از این تعداد سهم استان البرز ۱۵ هزار بسته بود.
پورسلیمانی گفت: افراد روستایی، کسانی که بر اثر کرونا مشاغل خود را از دست داده و آسیب دیده‌اند و افراد محروم جامعه هدف ما هستند، که این قشر از جامعه توسط ۱۰۰ گروه جهادی در استان شناسایی می‌شوند.
وی با بیان اینکه بیشترین میزان محرومیت در حوزه مرکزی شهر کرج است گفت: مناطقی از جمله کمالشهر، پیشاهنگی، خرمدشت، محمدآباد و ملک‌آباد در کرج طبق برآوردهای صورت گرفته اولیه از سوی گروه‌های جهادی در برنامه‌های ما قرار دارند.
این مسئول گفت: تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد در کنار مردم و وزارت بهداشت خواهیم بود به همین منظور از همان روزهای ابتدایی با گروه‌های جهادی نسبت به تامین مواداولیه و تولید ماسک در خانه، مساجد و کارگاه‌ها اقدام و در اختیار مراکز بهداشتی، درمانی و مناطق محروم توزیع شد.

 

 

انتهای پیام
captcha