کرونا همدلی را تقویت کرد
کد خبر: 3912489
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

کرونا همدلی را تقویت کرد

استاندار قزوین گفت: ویروس کرونا با همه تهدیدات خود موجب تقویت تعامل و همدلی و مواسات در جامعه ما شد و صحنه‌های زیبا و بی‌نظیری را در میهن اسلامی ما خلق کرد که ناشی از توجه مردم ما به ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

کرونا همدلی را تقویت کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، روز شنبه چهارم مرداد در آئین آغاز به کار نهضت تعاون و احسان (مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مومنانه) که با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا کلید خورده است، اظهار کرد: رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه پس از توصیه و فرمان مقام معظم رهبری با محوریت نماینده ولی‌فقیه در قزوین، سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، ائمه جمعه و جماعات شهرها و روستاها، ستاد فرمان اجرایی امام و دستگاه‌های حمایتی شکل‌گرفته و همچنان به‌صورت پررنگ ادامه دارد.

استاندار قزوین گفت: صنعتگران، اصناف و بازاریان قزوینی نیز در پیشبرد اهداف این ستاد و ارائه کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا خوش درخشیده‌اند و باید از آنان قدردانی کرد.

وی بابیان اینکه در کنار فعالیت‌های این ستاد دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز در کمک به آسیب دیدگان و محرومان تحت پوشش به‌طور مستمر فعال بوده و در حال خدمت هستند و دولت نیز در چند مرحله کمک‌های معیشتی تدارک دیده است، افزود: مجموعه این فعالیت‌ها و اقدامات نیکوکارانه موجب شده تا قدری از فشارهای ناشی از کرونا بر روی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کاسته شود.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: ویروس کرونا با همه تهدیدات خود موجب تقویت تعامل و همدلی و مواسات در جامعه ما شد و صحنه‌های زیبا و بی‌نظیری را در میهن اسلامی ما خلق کرد که ناشی از توجه مردم ما به ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

استاندار قزوین در ادامه از صنعتگران، اصناف و افرادی که از توان کافی برای ارائه کمک به نیازمندان در شرایط فعلی برخوردار هستند دعوت کرد تا به نهضت تعاون و احسان بپیوندند.

انتهای پیام
captcha