منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن است
کد خبر: 3913982
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین گفت: منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن است و بحمدالله ایران اسلامی گام بلندی در راستای اجرای گام دوم انقلاب برداشته و به حدی رسیده که در مقابل دشمن با عزت و اقتدار ایستادگی کرده و در مقایسه با کشورهایی مثل عربستان عزت و سربلندی ایران اسلامی هر روز نمایان‌تر از گذشته است.

منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن استبه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین، امروز 11 مرداد در دیدار جمعی از کارکنان سپاه قزوین در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور، گفت: منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن است و بحمدالله ایران اسلامی گام بلندی در راستای اجرای گام دوم انقلاب برداشته و به حدی رسیده که در مقابل دشمن با عزت و اقتدار ایستادگی کرده و در مقایسه با کشورهایی مثل عربستان عزت و سربلندی ایران اسلامی هر روز نمایان‌تر از گذشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری مقتدرانه و استقامت و بصیرت مردم و تبعیت از احکام الهی به نقطه‌ای رسیده که با عزت و افتخار در مقابل دشمنان ایستاده و باعث شده قدرتمندان دنیا سر تعظیم در مقابل عظمت ایران اسلامی فرود بیاورند.

وی ادامه داد: همه باید شاکر خداوند متعال باشیم و در این مسیر استوار و قدرتمند بایستیم، چراکه پیروزی نهایی انشالله نصیب نظام اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام معبودی با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی ازجمله ماسک زدن، بیان کرد: همه با رعایت نکات بهداشتی باید کمک و همراه کادر درمانی باشیم تا به‌زودی کرونا ریشه‌کن شود.

وی در پایان از کادر درمانی بیمارستان‌ها که برای نجات جان بیماران فداکاری می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha