فوت 132 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 3915385
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
لاری خبر داد؛

فوت 132 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد و گفت: 132 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته جان باختند.

فوت 132 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشتهبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و اظهار کرد: با احتساب این موارد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر رسید.

وی بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۸۲ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت:تا کنون دو میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha