طنین شعارهای ضدآمریکایی و اسرائیلی در جشن عید غدیر یمن
کد خبر: 3915418
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

طنین شعارهای ضدآمریکایی و اسرائیلی در جشن عید غدیر یمن

مردم یمن امروز ، 18 مردادماه، با برگزاری جشن عید غدیر در استان‌های مختلف این کشور، شعارهایی در مخالفت با سیطره قدرت‌های شرور بر جهان و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «sahafah-24.net»، میادین مختلف شهر «صنعا»، پایتخت یمن و سایر استان‌های این کشور از صبح امروز شاهد برگزاری جشن ولایت و امامت بود.

حمود عباد، شهردار شهر صنعا، ضمن سخنانی از مشارکت گسترده مردم یمن در این مراسم تقدیر کرد و درباره عید غدیر برای حاضران سخنرانی کرد.

همچنین در جریان این مراسم، قصاید و اشعاری در مدح امام علی(ع) سروده شد و سخنرانان مراسم درباره فضیلت امیرالمؤمنین(ع) و عشق یمنی‌ها به آل البیت(ع) در طول تاریخ سخنرانی کردند.
 
سخنرانان مراسم همچنین آیاتی از قرآن و احادیثی در خصوص ولایت امام علی(ع) و فضیلت‌های آن حضرت ذکر کردند و ایثار و فداکاری امام علی(ع) در راه حق و یاری مستضعفان را تبیین کردند.

در جریان این مراسم، شعارهایی علیه نفوذ قدرت‌های شرور در جهان و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی سر داده شد.

جشن عید غدیرخم امروز همچنین، در استان‌های صعده، تعز، الحدیده، عمران، الجوف، حجه، ذمار، إب، البیضاء و دیگر استان‌های یمن نیز برگزار شد وقرار است جشن امامت و ولایت در استان حدیده یمن عصر امروز برگزار شود.
انتهای پیام
captcha