رقابت 77 نفر در بيستمين دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور
کد خبر: 3916324
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
در قزوين صورت گرفت؛

رقابت 77 نفر در بيستمين دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور، فرزندان بالای ۱۵ سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان با حضور ۷۷ نفر در قزوین برگزار شد.

رقابت 77 نفر در بيستمين دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور

به گزارش ايكنا از قزوين،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمين علی نوری، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، در بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ کارکنان و خواهران شاغل نزاجا در منطقه قزوین، زنجان که امروز ۲۲ مرداد در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: اگر در این دنیای پر استرس دنبال آرامش هستیم باید بدانیم که با ذکر خدا قلبها آرام می‌گیرد، هر کسی که از یاد خدا غافل شود معیشت بر او تنگ می‌شود.

وی افزود: کلید گشایش‌ها و آسایش و آرامش، در پناه قرآن قرار گرفتن است؛ قرآن شفای تمامی دردها و راهگشا است و اگر بخواهیم از مشکلات رهایی پیدا کنیم باید سراغ قرآن برویم.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور، فرزندان بالای ۱۵ سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان شامل یگان‌های لشکر ۱۶ زرهی، تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین، بیمارستان ۵۵۳ قزوین، تیپ ۲۱۶ زنجان، آمادگاه زنجان، بیمارستان زنجان، آمادگاه آبیک و هوانیروز آبیک به میزبانی تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۷۷ نفر از متسابقین در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان، تفسیر و مفاهیم، حفظ کل و جز در دو بخش خواهران و برادران شرکت کردند.

نوری ضمن اشاره به توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأکید کرد: مسابقات امسال نسبت به مسابقات سال‌های گذشته متفاوت است، این مسابقات بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در نیروی زمینی است، چهلمین دوره مسابقات کارکنان را نیز در پیش داریم که همزاد با انقلاب بوده و از همان سال اول انقلاب آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیستمین دوره مسابقات خانواده‌ها را برگزار می‌کنیم، ستاد کل مصمم به برگزاری مسابقه با شرایط خاص بود بنابراین مسابقات نهایی آجا و مسابقات نزاجا را به‌صورت حضوری نخواهیم داشت و بر این اساس مسابقه در مراحل فوق داوری می‌شود.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش یادآور شد: در واقع از هر شرکت‌کننده کلیپ با کیفیتی تهیه و برای داوری در یک مرحله ارزیابی می‌شود، نفرات برتر با تیم داوری جداگانه مجدداً ارزیابی و در نهایت نفرات منتخب مشخص خواهند شد.

نوری تصریح کرد: منتخبین این دوره از مسابقات در مسابقات مرحله سراسری نیروی زمینی ارتش که در شهریور به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش به‌صورت غیرحضوری از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha