کمک مؤمنانه به دانش‌آموزان با محوریت مساجد، موجب پیوند آموزش و دین شده است
کد خبر: 3921782
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

کمک مؤمنانه به دانش‌آموزان با محوریت مساجد، موجب پیوند آموزش و دین شده است

امام جمعه قزوین در مراسم نهضت کمک مؤمنانه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مردم در حمایت معیشتی و تأمین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان پای کار آمده‌اند و بخشی از لوازم مورد نیاز تحصیل را فراهم کرده‌اند، این اقدام مواسات با محوریت مساجد انجام شده که موجب پیوند آموزش، دین، مسجد و مدرسه و بسیار ارزشمند است.

کمک مؤمنانه در حوزه تحصیل و آموزش اقدام ارزشمندی استبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، امروز 18 شهریور در مراسم نهضت کمک مؤمنانه، توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که مردم در حمایت معیشتی و تأمین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان پای کار آمده‌اند و تعداد زیادی لوازم موردنیاز تحصیل را فراهم کرده‌اند.

وی لزوم تعاون اهل ایمان با یکدیگر، بر اساس تقوا و پارسایی را سفارش خدای متعال معرفی کرد و افزود: خدای متعال فرموده در مسیر ایمان حرکت کنید و در فضای آموزش و پرورش نیز می‌باید تلاش کنیم خروجی همه کارهای آموزشی و تعلیمی افراد مؤمن و معتقد به خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: نیکوکاری آن است که کسی به خدای عالم و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیغمبران ایمان بیاورد و دارایی خود را در راه دوستی خدا به خویشان، یتیمان، فقیران و در راه ماندگان ببخشید و این مسیر مواسات در راستای این کلام خداوند است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدا فرموده فرزندانی تربیت کنید که نماز بپا دارند، زکات بپردازند و رفتار شایسته داشته باشند و در سختی‌ها و گرفتاری‌ها صبر داشته باشند.

وی تأکید کرد: این اقدام مواسات با محوریت مساجد انجام شده که پیوند آموزش و دین و مسجد و مدرسه است که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha