۲۹ شهریور؛ مهلت شرکت در جشنواره شعر «رازهای ارغوانی»
کد خبر: 3923614
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

۲۹ شهریور؛ مهلت شرکت در جشنواره شعر «رازهای ارغوانی»

مهلت شرکت در نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» در لرستان تا ۲۹ شهریورماه اعلام شد.

۲۹ شهریور؛ مهلت شرکت در جشنواره شعر « رازهای ارغوانی»به گزارش ایکنا از لرستان، نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» در بیش از هفت موضوع و با شرکت شاعران بسیجی لرستان برگزار می‌شود.

آثار دریافتی در قالب‌های شعری، کلاسیک، سپید و نیمایی، سرود و تصنیف و کودک و نوجوان پذیرفته می‌شود و حتماً باید تازه سروده باشد و در صورت تکراری بودن اثر در هر مرحله از داوری کنار گذاشته خواهد شد.

جشنواره مختص شاعران بسیجی بوده و شرکت سایر شعرا پس از ثبت‌نام و عضویت در بسیج امکان‌پذیر است و هر شاعر می‌تواند در سه موضوع و در هر موضوع حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. آثار متقاضی شرکت در جشنواره پس از وصول به دبیرخانه و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در دو مرحله انتخاب و داوری نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ارسال آثار صرفاً از طریق نشانی اینترنتی www.basijhonarmandan.ir امکان‌پذیر بوده و به آثار ارسالی خارج از فرآیند قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز تا ۲۹ شهریورماه جاری اعلام شده است.

بنابراین گزارش بخش‌های موضوعی جشنواره «رازهای ارغوانی» شامل روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس، مکتب سلیمانی شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت،کمک مومنانه، مواسات و همدلی، زخم‌های شعله‌ور افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ... سبک زندگی اسلامی ایرانی مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت‌محوری، رشد جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده‌زیستی و مصرف کالای ایرانی است.

انتهای پیام
captcha