برگزاری مسابقه دلنوشته به سردار دل‌ها در شبکه شاد
کد خبر: 3924036
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

برگزاری مسابقه دلنوشته به سردار دل‌ها در شبکه شاد

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل گفت: مسابقه دلنوشته به سردار دل‌ها با عنوان «ما ملت حسینی‌ایم» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان در شبکه «شاد» برگزار می‌شود.

مسابقه دلنوشته «ما ملت حسینی‌ایم» در شبکه «شاد» برگزار می‌شودپروین ملازاده، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه تحصیل و کسب علم و دانش از جمله مراحل بسیار مهم زندگی هر فردی است، افزود: در سال تحصیلی گذشته ۱۵ دانش‌آموز که به علت مشکلات مختلف از آموزش و تحصیل بازمانده بودند با حمایت امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل به تحصیل بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته طرح «حامی» به منظور گسترش عدالت و کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و کاهش محرومیت با توسعه ارتباطات، و تبادلات فرهنگی، توسط امور بانوان در مدارس ناحیه آموزش و پرورش ناحیه ۲ اجرا شد.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان مدارس در همایش، سمینار، نشست و کارگاه‌های آموزشی سال تحصیلی گذشته شرکت داشتند، اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه و آینده سازان کشور هستند در همین راستا مسئولان باید به فکر رفع نیاز‌ها و مشکلات تحصیلی آن‌ها باشند.

ملازاده بر اهمیت نقش خانواده در تعلیم و تربیت و کاهش مسائل و مشکلات دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش‌های شهرستانی سبک زندگی اسلامی- تحکیم بنیان خانواده، تقویت مهارت گفتگوی خانواده، ازدواج سالم و کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی فاطمی، اسلامی، حماسه حسینی، زنان عاشورایی، ارتباط موثر با فرزندان، بهداشت و سلامت روان دختران، حجاب و عفاف، آسیب‌های نوپدید اجتماعی و مهارت‌های پیش از ازدواج از مهمترین همایش و کارگاه‌های برگزار شده در سال تحصیلی گذشته است.

وی بیان کرد: مسابقه دلنوشته به سردار دل‌ها با عنوان «ما ملت حسینی‌ایم» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان در شبکه «شاد» برگزار می‌شود و از هر مدرسه سه نفر برگزیده و جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل یادآور شد: جهت انس دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استان اردبیل با قرآن‌کریم، همزمان با مناسبت‌های مذهبی مراسم ختم دسته جمعی قرآن کریم در شبکه آموزشی دانش آموزان و واحد‌های آموزشی اجرا می‌گردد و به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha