«هر خانه ایرانی؛ یک هیئت قرآنی»؛ شعار مسابقات قرآن در قزوين
کد خبر: 3925236
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

«هر خانه ایرانی؛ یک هیئت قرآنی»؛ شعار مسابقات قرآن در قزوين

دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی قزوین با شعار هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی ۲ مسابقه «حفظ خانوادگی سوره فجر» و «کتابخوانی» را برگزار می‌کند.

«هر خانه ایرانی؛ یک هیئت قرآنی» شعار مسابقات قرآنی قزوينی‌هابه گزارش ایکنا از قزوین، دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به‌مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) «مسابقه حفظ خانوادگی سوره فجر» و «مسابقه کتابخوانی از کتاب نهضت حسینی در پرتو قرآن» را با شعار هر خانه ایرانی یک هیئت قرآنی برگزار می‌کند.

شیوه اجرای مسابقه حفظ بدین‌ صورت است که روزانه متن، واژه، ترجمه و تفسیری کوتاه برگرفته از تفسیر استاد قرائتی و تفسیر آسان از 2 آیه در قالب فایل صوتی و تصویری در کانال @noor_alaa_noor بارگذاری و از همین مطالب مسابقه مجازی برگزار می‌شود.

شیوه اجرای مسابقه کتابخوانی نیز بدین‌صورت است که متن کتاب نهضت حسینی در پرتو قرآن نوشته استاد قرائتی به‌صورت هفتگی بارگذاری می‌شود و در پایان هفته سؤالاتی از همان صفحات طرح خواهد شد.

این مسابقات از 17 شهریور در حال برگزاری است و هر هفته چهار جایزه 500 هزار ریالی به منتخبان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه پاسخ صحیح را به نشانی @ghoran_qazvin در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha