کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3926408
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی در قزوین برگزار شد

کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی با رویکرد مسئله‌محوری با حضور مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی، فرماندهان، اعضای شورای بسیج دانشجویی و هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

دانشجویان بسیجی به‌دنبال حل مسائل اصلی جامعه باشندبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی قزوین، روز گذشته، 8 مهر ماه کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی با رویکرد مسئله محوری با حضور علی‌پور، مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی، فرماندهان، اعضای شورای بسیج دانشجویی و هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی استان قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

علی‌پور عنوان کرد: روزانه بیش از ۷۰۰ پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در کشور دفاع می‌شود اما چه میزان از این پایان‌نامه‌ها در جهت حل مسائل کشور است دانشجویان بسیجی باید به دنبال حل مسائل اصلی جامعه باشند.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی و خوب بسیج دانشجویی تشکیل هسته‌های مسئله محور است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی در تربیت نیروهای متخصص جوان انقلابی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی یک مخزن بسیار مستعد جهت معرفی نیروهای انقلابی به دستگاه‌ها است و همین باعث شده تا دستگاه‌ها جهت جذب نیروی جوان متخصص و انقلابی بیشترین مراجعه را به بسیج دانشجویی داشته باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره عنوان کرده‌اند که باید دولت اسلامی تشکیل شود این را باید بدانیم که دولت اسلامی به معنی قوه مجریه نیست بلکه به معنای کارگزاران نظام است که بخش‌های مختلف مدیریت کشور را شامل می‌شود. دانشجویان تصمیم‌سازان امروز هستند که در آینده تصمیم‌گیران فردا خواهند بود و همین اهمیت بسیج دانشجویی را در رشد و کادرسازی مدیران حزب‌اللهی و انقلابی نشان می‌دهد.

وظیفه دانشجویان بسیجی چیست؟

کوچک‌خانی، مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخی پرافتخاری بوده و دارای یک آینده روشن و پویا است، گفت:  رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده به‌دنبال بزرگ‌نمایی از مشکلات کشور هستند تا مردم نسبت به نظام ناامید شوند و یکی از وظایف دانشجویان بسیجی شکستن حصار تبلیغاتی دشمن است تا در جامعه امیدآفرینی شود.

وی افزود: رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده به‌دنبال بزرگ‌نمایی از مشکلات کشور هستند تا مردم نسبت به نظام ناامید شوند، وظیفه ما و دانشجویان بسیجی شکستن این حصار تبلیغاتی دشمن است و باید دست‌آوردهای نظام را بازگو کنیم. منافقین در حالی به سیاه‌‌نمایی از شرایط کشور می‌پردازند که در برابر کوچک‌ترین اتفاق مثبت در غرب آن را با افتخار منتشر می‌کنند تا نگاه جامعه را به شرایط داخلی منفی کنند.

کوچک‌خانی بیان کرد: منافقین با تحریف واقعیات به دنبال وابسته سازی کشور از همه جهات به غرب هستند، اما باید واقعیت‌های غرب را به جامعه نشان داد، امروز غرب با بحران‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند که هیچ‌یک از آن‌ها در رسانه‌های غربی باوران انعکاس پیدا نمی‌کند. برای گسترش ارزش‌های دینی باید هزینه داد و عاشورایی عمل کرد. برای حل مشکلات تنها نباید به شعار اکتفا کرد بلکه اقدام عملی لازم است.

کوچک‌خانی در پایان با اشاره به اهمیت موضوع جوان‌گرایی در ساختار حاکمیتی کشور گفت: جوان‌گرایی هم باید در مدیران صورت گیرد و هم نیاز است در ساختارها و قوانین شکل گیرد تا پیشرفت‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام
captcha