پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3931714
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در قزوین برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و موشن گرافیک از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره از سوی رسانه‌ها و تحول در محتوای رسانه‌ها توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای مختلفی شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل‌سالگی دفاع مقدس، دستاورردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر ۹۹ در قالب‌های فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و موشن گرافیک از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند، همچنین هر متقاضی حداکثر می‌تواند ۶ اثر در قالب‌های جشنواره ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به‌صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha