کوه یخ قدرت استکبار در حال آب شدن است
کد خبر: 3937714
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

کوه یخ قدرت استکبار در حال آب شدن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه ذات حکومت و سیستم سیاسی آمریکا غصبی، سلطه‌گری و خون‌ریزی است، اظهار کرد: قدرت پوشالی استکبار همچون کوه یخ در حال آب شدن است.

قدرت پوشالی استکبار همچون کوه یخ در حال آب شدن است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: زمانی تعدادی از اروپاییان به قصد به دست آوردن طلا و تصرف سرزمین آمریکا، سرخپوستان محلی را قتل عام کردند و حاکمیت خود را بر پایه غصب بنا نهادند.

وی با بیان اینکه ذات حکومت و سیستم سیاسی آمریکا غصبی، سلطه‌گری، کشتن انسان‌ها و خون‌ریزی است، اظهار کرد: این سیستم تهی در قالب امپراطوری رسانه‌ای، خود را در عالم دولت قدرتمند نشان داده بود، اما این در حالی است که قدرت پوشالی استکبار همچون کوه یخ در حال آب شدن است.

معبودی ادامه داد: خانه عنکبوتی آمریکا از بدو شکل‌گیری، قدرت آن چنانی نداشت، اما ضعف برخی کشورها سبب شد تا در سایه تبلیغات رسانه‌ای آمریکا ابر قدرت جهانی معرفی شود. امام خمینی(ره) توخالی و پوچ بودن قدرت آمریکا را به خوبی تشخیص داده بودند و از همان روزهای نخست شکل‌گیری انقلاب فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم.»

وی با تأکید بر اینکه انتخابات اخیر آمریکا افتضاحات بود، افزود: ترامپ و بایدن طی مناظرات انتخاباتی همدیگر را فاسد، دروغ‌گو، متقلب خطاب کردند که این انتخابات از چهره دولت به ظاهر متمدن آمریکا پرده برداشت و جهانیان را با ذات دولت مستکبر آمریکا بیشتر آشنا کرد. امیدواریم همان‌طور که اتحاد جماهیر شوروی فرو پاشید، ساختار لیبرالیسم و ایالات متحده آمریکا به‌ عنوان مستکبر جهانی نیز هر چه زودتر سرنگون شود. دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا از نظر ایدئولوژیک یکی هستند و همچون دو لبه قیچی دو شاخه شده‌اند و هر دو ویژگی بریدن دارند.

معبودی با بیان اینکه بیشترین تحریم‌ها و مشکلات را دموکرات‌ها بر ما تحمیل کرده‌اند، افزود: در دوران اوباما ۱۳ تحریم سخت و فلج‌کننده علیه ایران وضع شده است همچنین اگر در مقابل دولت آمریکا سفت و سخت نایستیم وضعیت به مراتب بدتر از دوران اوباما و ترامپ خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با تأکید بر اینکه دموکرات‌ها با پنبه سر می‌برند، افزود: بایدن در شهادت سردار سلیمانی گفت حق او کشته شدن بود و هیچ آمریکایی برای او عزاداری نمی‌کند حالا این آدم می‌خواهد به ملت ایران خوبی کند. کسانی که تصور می‌کنند با آمدن بایدن شرایط اقتصادی ایران بهتر می‌شود سخت در اشتباه هستند، بایدن حتی بدتر از ترامپ است زیرا بایدن و هم حزبی‌هایش به ظاهر قیافه حقوق بشری، آزادی خواهی و طرفداری از ملل جهان به خود می‌گیرند و از پشت خنجر می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران نباید مجدد در تور جریان مذاکره با آمریکا بیفتد، تصریح کرد: اگر قرار بود با مذاکره مشکلات کشور ما برطرف شود پس چرا امروز شرایط بسیار حادتر از قبل است؛ ما از رفتن ترامپ خوشحال هستیم و امیدواریم ذلیلانه به سزای اعمال خود برسد، اما این در حالی است که از روی کار آمدن بایدن اصلاً خوشحال نیستیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب آمریکایی‌ها دست چدنی را داخل دست‌کش مخملی به ظاهر زیبا گذاشته‌اند؛ جمهوری‌خواهان همان دست چدنی هستند که در اوج ناجوانمردی سردار سلیمانی را شهید کردند.

معبودی در پایان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور به مدیریت اجرایی برمی‌گردد، اما این در حالی است که اگر مدیران اجرایی اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردند امروز در حوزه اقتصادی به نتایج مطلوبی رسیده بودیم.

انتهای پیام
captcha