اعلام نوبت‌پخش اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن + جدول
کد خبر: 3938741
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

اعلام نوبت‌پخش اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن + جدول

مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با پخش اجرای نمایندگان استان‌های اصفهان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایلام، ۱۵ آذرماه آغاز و با پخش اجرای نمایندگان استان‌های یزد، همدان، کرمان و هرمزگان به پایان می‌رسد.

نگاهی به نوبت پخش اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، پخش تلویزیونی و داوری همزمان اجرای شرکت‌کنندگان در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن از شامگاه شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پخش و داوری مسابقات به غیر از روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه در سایر روزها از ساعت ۱۹ شروع و ساعت ۲۳:۳۰ پایان خواهد یافت.

در روز ۲۰ آذر‌ماه این مسابقات در نوبت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰ در جریان خواهد بود. در تاریخ ۲۱ آذرماه که روز اختتامیه مسابقات، پخش مسابقات از ساعت 8 آغاز می‌شود.

در برنامه اعلام شده استان‌های تهران (۱۹ آذرماه) و خراسان رضوی (۱۶ آذر‌ماه) هر کدام یک روز از پخش تلویزیونی را به خودشان اختصاص داده‌اند که این‌ موضوع نشان‌دهنده پرتعداد بودن نمایندگان این استان‌ها در رقابت‌های دوره چهل‌وسوم است. در مقابل، اجرای نمایندگان شش استان لرستان، کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری نیز در یک روز (۲۰ آذرماه) پخش خواهد شد که به نظر می‌رسد، کمترین تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات را داشته باشند.

مسابقات با پخش اجرای نمایندگان استان‌های اصفهان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایلام در روز ۱۵ آذرماه آغاز و با پخش اجرای نمایندگان استان‌های یزد، همدان، کرمان و هرمزگان ۲۱ آذرماه به پایان می‌رسد.‌

نگاهی به نوبت پخش اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha