۲۲ بهمن، آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان قزوین
کد خبر: 3948878
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

۲۲ بهمن، آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به تمدید ثبت‌نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن فرصت دارند تا در این مسابقه قرآنی ثبت‌نام کرده و شرکت کنند.

۲۲ بهمن، آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان قزوین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، بیان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالان مسجدی در 2 مرحله کشوی و استانی برگزار می‌شود.

این مسئول قزوین ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این مسابقات، ثبت‌نام مرحله استانی تا 22 بهمن ماه تمدید شد و علاقه‌مندان تا تاریخ مذکور فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و شرکت در این مسابقه قرآنی اقدام کنند.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، چهاردهمین دوره از مسابقات به‌صورت مجازی و غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: این مسابقات در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی 9 تا 14 سال، در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی 9 تا 14 سال، در رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال و در رشته اذان ویژه برادران در رده سنی 9 تا 14 سال برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه قرآنی فیلم تلاوت خود را در منزل یا مسجد ضبط کرده و در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir و تا تاریخ 22 بهمن ماه بارگذاری کنند که ضبط و اجرا در مساجد امتیاز ویژه‌ای دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اعلام کرد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و غیره طی سال‌های 96 تا 98 رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند و افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را کسب کرده باشند، نمی‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی یادآور شد: هر فرد فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند و امکان بارگذاری اثر در همان رشته را دارد.

حجت‌الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به طرح ملی ایران قوی خاطر نشان کرد: محور فعالیت کانون‌های مساجد در سال جاری طرح ملی ایران قوی است که شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح دیده شده و کانون‌ها با شرکت در این برنامه و ثبت شرکت‌کنندگان در سامانه بچه‌های مسجد می‌توانند از امتیاز لازم در این بخش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha