صداوسیمای قزوین به استقبال دهه فجر می‌رود
کد خبر: 3949226
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

صداوسیمای قزوین به استقبال دهه فجر می‌رود

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پخش ویژه‌‌برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز قزوین با موضوع ایام الله دهه فجر خبر داد.

حال و هوای صداوسیمای مرکز قزوین دهه فجری می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، سعید انبارلویی، مدیرکل صداوسیمای قزوین، گفت: سیمای مرکز قزوین با ویژه‌برنامه‌های «خیابان انقلاب» و ویژه‌برنامه «روز 22 بهمن» در ایام ا... دهه فجر میهمان مخاطبان خواهد بود. برنامه «خیابان انقلاب» ویژه برنامه دهه فجر از روز دوازدهم تا بیست و یکم بهمن هرروز به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود. این ویژه‌برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون بخش گزارشی نمایش سخنان نسل‌های قبل و بعد از انقلاب در قاب تصویر، انعکاس خدمت‌رسانی و معرفی شخصیت‌ها و رجال انقلابی استان است.

سعید انبارلویی گفت: «ویژه برنامه روز 22 بهمن» هم به مدت 90 دقیقه با پخش سرودهای انقلابی» حاوی آهنگ‌ها و سرودهای خاطره‌انگیز روزهای پیروزی انقلاب و تصاویر سال‌های قبل «راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن» را منعکس می‌کند.

وی همچنین به برنامه‌های تأمین و پخش سیما در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: پخش مستند موزه عبرت، مستند عصر خمینی (ره)، موشن گرافیک‌های مختلف، نوای مینودری و دوربین من رسانه من از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه به برنامه‌های رادیو قزوین در ایام ا... دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برنامه «حماسه پیروزی» ویژه‌برنامه روز 22 بهمن است و رویکردی شاد و مفرح دارد که مبارزان انقلاب را هم در استان معرفی می‌کند؛ «مسابقه پیامکی» حاوی سوالاتی بومی از تحولات انقلاب و پخش نمایش‌های کوتاه رادیویی مشتمل بر داستان‌هایی کوتاه است که منطبق با فضای اجتماعی و سیاسی استان در دوران انقلاب است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین به برنامه‌های تأمین و پخش رادیو قزوین اشاره کرد و افزود: پخش مستند «تا همیشه ماندگار» معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار در جریان انقلاب استان، پخش مستند «محل قرار» معرفی اماکن قزوین در ایام انقلاب، پخش مستند «شمس جاوید» زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) و پخش آنونس و موسیقی‌های باکلام و بی‌کلام در دستور کار رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمهیدات اتخاذ شده از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین اشاره و تصریح کرد: این معاونت هم در دهه فجر برنامه‌های مختلفی دارد، تهیه و بازتولید و انتشار بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در قالب گزارش تصویری، گزارش صوتی، دل نوشته و عکس نوشته با محوریت دهه فجر و ترند سازی هشتک‌های پرمخاطب و جریان ساز همچون دهه فجر، دهه فجر مبارک، انقلاب اسلامی، فجر نور، با محوریت دهه فجر در شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام
captcha