مرحله نیمه‌ نهایی طرح ملی تلاوت قرآن در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3949759
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

مرحله نیمه‌ نهایی طرح ملی تلاوت قرآن در قزوین برگزار می‌شود

مرحله نیمه نهایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم با حضور ۳۰ نفر از برگزیدگان در قزوین برگزار می‌شود.

دوشنبه ارسال شود// مرحله نیمه‌نهایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

سلیمان بهاری، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری طرح ملی تلاوت قرآن کریم، اظهار کرد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر هرسال طی سه مرحله در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، در سال جاری به دلیل شیوع کرونا مرحله اول مسابقات به‌صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: 50 پسر نوجوان قزوینی در رده سنی 9 تا 20 سال در مرحله اول مسابقات تصاویری از تلاوت خود تهیه و به مسابقه ارسال کردند که از این میان 30 نفر برگزیده و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند، مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات نیز از امروز 6 بهمن‌ماه در حسینیه امینی‌های قزوین برگزار می‌شود.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان قزوین بیان کرد: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر نفر در ساعت مشخصی در محل مسابقه حضور پیدا و قرآن را تلاوت می‌کند، از همه شرکت‌کنندگان فیلم‌برداری می‌شود و فیلم آن‌ها به داوران مسابقه ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: داوری مرحله نیمه‌نهایی نیز 17 بهمن از طریق اینستاگرام انجام می‌شود و برگزیدگان به مرحله نهایی که در کیش برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند و برگزیدگان بخش نهایی برای تلاوت به کشورهای عراق، لبنان و سوریه اعزام می‌شوند، در حال حاضر استان‌های قزوین و خراسان رضوی جزو برترین شرکت‌کنندگان مسابقات هستند.

بهاری در پایان اظهار کرد: مسابقات استان قزوین توسط مؤسسه قرآنی مدینةالرسول با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha