چاپ کتاب «علل و پیامدهای فقر در کلام حضرت علی(ع)» تا فروردین 1400
کد خبر: 3955972
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

چاپ کتاب «علل و پیامدهای فقر در کلام حضرت علی(ع)» تا فروردین 1400

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار کرد: قریب به 60 مقاله از مجموع مقالات ارسالی در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید که امید است این مجموعه تا پایان فروردین سال 1400 تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اختتامیه همایش ملی «علل و پیامدهای فقر و راهکارهای مبارزه با آن در کلام و سیره امام علی(ع)» از صبح امروز، ششم اسفند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان، اعضای هیئت امنای بنیاد غدیر و جمعی از مسئولان استان به میزبانی اراک در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در حال برگزاری است.

براساس این گزارش؛ از ابتدای اعلام فراخوان تا پایان زمان اعلامی(15 بهمن) بیش از 300 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که تمام این مقالات در مراحل مختلف توسط داوران به نام مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است و دستگاه‌هایی همچون دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان، بنیاد غدیر، دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در دانشگاه‌ها، شهرداری اراک، ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری از برگزاری آن در استان حمایت کردند.

حسین کلانتری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران، با استناد به آیه 55 سوره مبارکه مائده «إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسولُهُ وَالَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمونَ الصَّلاةَ وَيُؤتونَ الزَّكاةَ وَهُم راكِعونَ؛ سرپرست و ولی شما، تنها خداست و پیامبر او و آنها که ایمان آورده‌اند؛ همان‌ها که نماز را برپا می‌دارند، و در حال رکوع، زکات می‌دهند»، بیان کرد: همه ما در پیشگاه خداوند متعال مسئول هستیم و باید در عرصه‌های مختلف وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی از استقبال محققان و پژوهشگران جهت ارسال مقالات خود به دبیرخانه ابراز خرسندی کرد و گفت: قریب به 60 مقاله از مجموع مقالات در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید که امید است این مجموعه تا پایان فروردین سال 1400 تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پژوهشگر با مرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۹
0
0
با سلام
متاسفانه مسئولان همایش فقر از دیدگاه امام علی (ع) به دنبال درآمد زایی هستند و آمار دهی مقالات را برای توجیه کار خود و گرفتن بودجه دارند و علاقه ای به کار دینی و کمک به مردم ندارند .
captcha