برگزاری مسابقه نقاشی «مسجد و نماز» در قزوین
کد خبر: 3957319
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

برگزاری مسابقه نقاشی «مسجد و نماز» در قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه نقاشی «مسجد و نماز» به مناسبت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های مساجد خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی «مسجد و نماز» در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برنامه‌های متعددی در استان تدارک دیده شده که یکی از این برنامه‌ها برگزاری مسابقه نقاشی مسجد و نماز است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: این برنامه با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و برای گروه سنی هفت تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۳۰ اسفند ماه آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۰۵۸۱۲۴۶۵۵ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: در این مسابقه نقاشی استفاده از هر تکنیک نقاشی (مداد رنگی، پاستل، آبرنگ و غیره) آزاد است و لازم است شرکت‌کنندگان باید نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس خود را بر روی بر گه نقاشی درج کنند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از هنر برای ترویج معارف دینی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند «می‌توان با کارهای هنری لطیف و عمیق، اهل بیت عصمت و طهارت را به عنوان الگوهای عملی به ملت‌های تشنه معرفی کرد» بنابراین باید از هنر برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت دستوراتی دینی و الگوگیری از اهل بیت (ع) استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از مخاطبان کانون های مساجد، کودکان و نوجوانان هستند، برگزاری برنامه‌های این چنینی سبب می‌شود تا این افراد به سمت شرکت در برنامه‌های فرهنگی و معنوی تشویق شوند و از مطالب آموزشی که در قالب اینگونه برنامه‌ها منتقل می‌شوند، بهره مند شوند.

انتهای پیام
captcha