داوری‌های ایده‌پردازان از خانه تا کارخانه قم به پایان رسید
کد خبر: 3959566
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

داوری‌های ایده‌پردازان از خانه تا کارخانه قم به پایان رسید

مدیر ستفا قم گفت: رویداد مجازی خانه تا کارخانه که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد نخبگان و جهاددانشگاهی قم در مراحل پایانی برگزاری است در سه محور صنایع‌دستی و فناوری‌های نوین، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات و فناوری اطلاعات ایده جذب کرده است.

داوری‌های ایده پردازان از خانه تا کارخانه قم به پایان رسیدیاسر شریفی، مدیر ستفا شعبه قم، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: رویداد خانه تا کارخانه از بیست و نهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرد و در نوزدهم اسفند ماه ایده‌های شرکت‌کنندگان خود را به داوری داوران این طرح محمد ولیا بیدگلی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری، حسین شیرازی معاون هماهنگی بنیاد نخبگان، سیدمحمد هاشمیان نماینده کمیته امداد، علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی در استان قم گذاشت.

وی ادامه داد: در بیست روز فعالیت این رویداد تعداد 44 ایده به دبیرخانه رویداد خانه تا کارخانه ارسال شد و ده ایده به مرحله پایانی رویداد راه پیدا کرد تا در روز 25اسفند ماه در اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه با حضور صاحبان ایده، داوران و علاقه مندان این رویداد بررسی شود.

شریفی افزود: ایده‌های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۷ میلیون ریال و سه ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر هریک مبلغ میلیون ۴ ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha