مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3961845
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» در قزوین برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «منجی موعود» نوشته علی حسن‌زاده در قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، مسابقه کتابخوانی «منجی موعود» توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «منجی موعود» نوشته علی حسن‌زاده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این کتاب که به بخش‌های از زندگی حضرت مهدی (عج) پرداخته است ضمن استفاده از محتوای آن از جوایز مادی این برنامه فرهنگی هم بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/news/575224 مراجعه کرده و به سؤالات پاسخ دهند.

رمضانی بیان کرد: اهالی کتاب و کتابخوانی تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند که به ۲۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی موجب شده تا افراد در کنار رقابت سالم به امر مطالعه هم تشویق شوند و کتاب و کتابخوانی به بخش مهمی از زندگی آن‌ها مبدل شود.

انتهای پیام
captcha