رنگ و بوی انتخابات در صدا و سیمای مرکز قزوین
کد خبر: 3963519
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

رنگ و بوی انتخابات در صدا و سیمای مرکز قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه‌ای برای انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی کرده است.

رنگ و بوی انتخابات در صدا و سیمای مرکز قزوینبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین؛ علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان، گفت: شبکه‌های استانی سیما و صدای این مرکز ویژه‌برنامه‌های «آرمانِ ده»، «راه فردا»، «گفتگوی ویژه خبری»، «حرف حساب» و «به وقت مردم» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تلویزیون و رادیو پخش می‌کنند.

رحیمی گفت: این ویژه‌برنامه تلویزیونی با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا به خصوص جوانان در انتخابات شوراهای روستا با بخش‌های گفتگو با کارشناسان درباره پتانسیل‌های روستاها، گفتگو با بخشداران در خصوص ظرفیت‌های مختلف روستایی هر بخش، نمایش عروسکی درباره وعده‌های انتخاباتی کاندیداهای شوراها، گفتگوی تلفنی با معتمدین و اهالی روستاها، بخش گزارشی با موضوع معرفی روستاهای استان و به تصویر کشیدن ظرفیت کارگاه‌های تولیدی، پتانسیل‌های گردشگری و کشاورزی روستاهاست.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ویژه‌برنامه «آرمانِ ده» به تهیه‌کنندگی اسماعیل صادقی هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود. ویژه‌برنامه تلویزیونی «راه فردا» نیز به‌صورت گفتگوی استودیویی با حضور کارشناس درباره ظرفیت شوراهای شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی به‌صورت گزارشی و کارشناسی روی آنتن می‌رود. این برنامه دارای بخش‌های متنوعی همچون اطلاعات تصویری جایگاه شورا و اهمیت شورا در قانون اساسی به‌صورت موشن گرافیک و گفتگو با خبرنگاران است. «راه فردا» نیز به تهیه‌کنندگی اسماعیل صادقی سه‌شنبه‌ها به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر این پخش تیزر، نماهنگ و زیرنویس‌هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است که به‌صورت مستمر از سیمای مرکز قزوین پخش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه «حرف حساب» نیز با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۲:۰۵ و بازپخش آن روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به تهیه‌کنندگی ابراهیم طاهری‌کیا و میزگرد انتخاباتی «به‌وقت مردم» پنجشنبه‌ها ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه و بازپخش آن روزهای جمعه ساعت ۱۱:۴۵ به تهیه‌کنندگی کوروش دهخدانیا از رادیو قزوین پخش می‌شود.

رحیمی همچنین بیان کرد: خبر مرکز قزوین هم گفتگوی ویژه خبری را با همین موضوع با حضور اساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و رسانه‌ای استان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به تهیه‌کنندگی علی صفری بعد از خبر ساعت ۲۰ روی آنتن می‌برد، خبر مرکز قزوین همچنین جلسات ستاد انتخابات استان، رویدادها و مناسبت‌های مرتبط با انتخابات را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha