برگزاری برنامه‌های مجازی توسط کانون‌های مساجد قزوین در ماه رمضان
کد خبر: 3963739
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

برگزاری برنامه‌های مجازی توسط کانون‌های مساجد قزوین در ماه رمضان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد استان قزوین در ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های مجازی توسط کانون‌های مساجد قزوین در ماه رمضانبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت و برکت الهی قرار داریم و استفاده از لحظه لحظه این ماه را باید غنیمت شمرده و از آن بهره ببریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با این بیماری، برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان سال جاری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و غیره از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کانون‌های مساجد استان صورت می‌گیرد که بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضان توسط کانون‌ها و با مشارکت خیران در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: البته توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند یکی از فعالیت‌هایی است که از زمان شیوع بیماری کرونا به صورت جدی در کانون‌های مساجد دنبال می‌شود و در ماه رمضان هم شاهد این اقدام خداپسندانه در کانون‌ها خواهیم بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: بر اساس فرمایش پیامبر گرامی اسلام ماه مبارک رمضان ابتدایش رحمت، میانه‌اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم است که ان‌شاالله با بهره‌گیری از ایام پیش رو بتوانیم از رحمت و مغفرت خداوند متعال بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha