همکاری اصناف قزوین برای قطع زنجیره کرونا بیشتر شود
کد خبر: 3963869
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

همکاری اصناف قزوین برای قطع زنجیره کرونا بیشتر شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا درخواست داریم اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان همکاری بیشتری داشته باشند تا هرچه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

اصناف همکاری بیشتری برای قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، در جلسه فوق العاده قرارگاه مقابله با کرونا بیان کرد: در شرایط کنونی هیچ کاری واجب‌‌تر از مقابله با ویروس کرونا نیست چون بحث سلامت مردم و جان آن‌ها در میان است و باید همه امکانات در اختیار ستاد کرونا قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان قزوین با تاکید بر پرهیز از ساده انگاری کرونا، افزود: یکی از جاهای بسیار مهم در کنترل شیوع کرونا بازار و مراکز فروش است و باید به سرعت به فکر تمهیدات لازم برای قطع زنجیره انتقال در آن‌ها باشیم.

وی با تقدیر از زحمات روسای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در ماه‌های گذشته، افزود: با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا درخواست داریم اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان همکاری بیشتری داشته باشند تا هرچه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

حبیبی اعلام کرد: ما شرایط کسبه را در این شرایط اقتصادی درک می‌کنیم ولی راهی جز این نداریم که با تعطیلی داوطلبانه بازار، جلوی شیوع بیشتر کرونا را گرفته و با موج اخیر کرونا مقابله کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر ظرف این هفته دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنیم و جلوی شیوع این ویروس را نگیریم، هیچ‌کس از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در امان نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha