برگزاری پویش «واکسن ضد صهیونیستی» در قزوین
کد خبر: 3969431
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

برگزاری پویش «واکسن ضد صهیونیستی» در قزوین

سازمان بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس پویش استانی «واکسن ضد صهیونیستی» را در راستای ایجاد حس همدلانه دانش‌آموزان با کودکان و مردم فلسطینی و اعلام نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

برگزاری پویش «واکسن ضد صهیونیستی» در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، سرهنگ محمد سرباز، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، با اشاره به برگزاری برنامه‌های مجازی روز قدس اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل (ره) است که وظایف مسلمانان را در قبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین دوچندان می‌کند به‌گونه‌ای که طبق آنچه که مسلمانان در مکتب آموخته‌اند حمایت از مظلوم بر تمام مسلمین واجب بوده و سکوت در قبال ظلم اشغالگران با اسلام همخوانی ندارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: هرساله دانش‌آموزان و به‌ویژه دانش‌آموزان بسیجی حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشته و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان فلسطینی اظهار همدلی می‌کردند اما با شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم بزرگ وجود ندارد.

وی افزود: طبق صلاح‌دید ستاد ملی کرونا امکان انجام این تکلیف دینی به‌صورت راهپیمایی و حضوری وجود ندارد به همین جهت سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تصمیم دارد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و به روش‌های دیگر در راستای انجام تکالیف اسلام، حمایت از قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر قدس گام بردارد.

سرباز ابراز کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس پویش استانی «واکسن ضد صهیونیستی» را در راستای ایجاد حس همدلانه دانش‌آموزان با کودکان و مردم فلسطینی و اعلام نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

وی گفت: در گام اول دانش‌آموزان می‌توانند با تغییر عکس پروفایل خود در روز جمعه با عنوان قدس و بارگذاری پست‌های مرتبط با این مضمون و هشتک #آزادی_قدس_نزدیک است در این پویش شرکت کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: در گام بعدی دانش‌آموزان با نوشتن یک نامه با مضامین نابودی رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امیدآفرینی در نسل آینده فلسطین و تحقق قطعی محو و از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل و یا با طراحی نقاشی، دلنوشته، پوستر، عکس نوشته با محورهایی مانند تاریخچه فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در پویش «واکسن ضد صهیونیستی» شرکت کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه یک کلیپ کوتاه از خود به حمایت از مردم فلسطین به پا خواسته و با جملات کوبنده خود برای رژیم اشغالگر اسرائیل خط و نشان بکشند.

سرباز در پایان سخنانش بیان کرد: دانش‌آموزان برای شرکت در پویش «واکسن ضد صهیونیستی» آثار خود را تا 17 اردیبهشت ماه به آدرس @M2mirzaei در پیام‌رسان شاد ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha