شبی متفاوت در گرمخانه‌های تهران / آیین‌ شب‌زنده‌داری در مددسرای یاس + عکس و فیلم
کد خبر: 3969507
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

شبی متفاوت در گرمخانه‌های تهران / آیین‌ شب‌زنده‌داری در مددسرای یاس + عکس و فیلم

محافل انس با قرآن در ۱۰ گرمخانه‌ شهر تهران با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری تهران، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای قرآن برگزار شد و ازجمله شاهد مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مددسرای یاس منطقه ۱۲(گرمخانه بانوان) بودیم.

ارسالی//شبی متفاوت در گرمخانه‌های تهران/ آیین‌ شب‌زنده‌داری در مددسرای یاسبه گزارش ایکنا، در راستای برگزاری محافل انس با قرآن در ۱۰ گرمخانه‌ شهر تهران، احیای شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان در مددسرای یاس منطقه 12(گرمخانه بانوان) برگزار شد.

در این برنامه که از لحظاتی پیش از اذان مغرب و عشا با پذیرش افراد بی‌خانمان، اعطای لباس تمیز و ماسک به آنها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز شد، مهدی عباس‌نژاد، اجرای برنامه را برعهده گرفت.

سپس محسن کاظمی از قاریان کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اجرا و سخنرانی حجت‌الاسلام یعقوبی، برگزار شد.

همچنین محفل قرآنی دیگری نیز 14 اردیبهشت‌ماه، همزمان با روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در گرمخانه منطقه 19 شهرداری تهران با تلاوت سعید و مجید زکی‌لو، از قاریان و مدرسان قرآن کشورمان و مداحی رضایی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) برپا شد.

گزارش تصویری محافل انس با قرآن و احیای شب بیست و سوم در گرمخانه‌های تهران

انتهای پیام
captcha