اقدام دانشگاه آزاد قزوین در طرح کمک مؤمنانه به مناسبت عید فطر
کد خبر: 3971151
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

اقدام دانشگاه آزاد قزوین در طرح کمک مؤمنانه به مناسبت عید فطر

همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر و در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه،‌ دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین با همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین اقدام به پخت و توزیع غذای نذری کردند.

فعالیت دانشگاه آزاد قزوین در طرح کمک مؤمنانه به مناسبت عید فطر

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین، رضا شعبان نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین، گفت: در این طرح خداپسندانه که با همکاری و مشارکت بسیج دانشجویی استان قزوین صورت گرفت، مقرر شد هم‌زمان با پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر و با رعایت کامل نکات بهداشتی، غذایی طبخ شده تا در بین نیازمندان توزیع شود.

وی افزود: در این طرح در مجموع 3400 پرس غذا در سطح استان قزوین تهیه شد و با توجه به این که لازم بود این مقدار غذا در آشپزخانه‌های مختلف طبخ شود، پخت یک هزار و دویست پرس از آن را دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان و 1200 پرس دانشگاه آزاد بویین‌زهرا و 1000 پرس مرکز شال برعهده گرفت که با همکاری بسیج دانشجویی، بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند در حال توزیع است.

شعبان نژاد اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک مؤمنانه در این شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا، ارزش‌های انسانی را نشان داده و امید را در انسان‌ها و به خصوص نیازمندان ایجاد کند که بدانند تنها نیستند و جامعهٔ دانشگاهی هم در کنار آن‌ها است و حمایت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین تصریح کرد: این طرح یک وفاق و همدلی بین سازمان‌های مختلف استان قزوین ایجاد می‌کند و علاوه بر این ما می‌توانیم از توانمندی‌ها و امکانات موجود در این دانشگاه که در ایام کرونا نمی‌توانیم از آن‌ها برای دانشجویان استفاده کنیم، در خدمت نهادهای متولی این امور قرار دهیم و امیدواریم خداوند متعال این را از ما قبول کنند.

انتهای پیام
captcha