مراقب ابزارهای جدید فریب دشمن در انتخابات باشیم
کد خبر: 3972840
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

مراقب ابزارهای جدید فریب دشمن در انتخابات باشیم

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با منفی‌بافی‌ها و دروغ گفتن صندوق‌ها خلوت بشود، گفت: وظیفه یکایک ماست تا بدون نگاه جناحی و حزبی و فقط با محور قرار دادن اصل نظام و مشارکت سالم، پای کار باشیم و کاری کنیم انتخابات با حداکثر مشارکت برگزار شود.

مراقب ابزارهای جدید فریب دشمن در انتخابات باشیم

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به کشتار کودکان و زنان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها، اظهار کرد: به معنای واقعی کلمه اقدام صهیونیست‌ها جنون‌آمیز بود، نتانیاهو دیوانه‌ای است که کاری را انجام می‌دهد و خودش هم از عواقب اقداماتش آگاهی ندارد.

وی ادامه داد: برخی گفتند نتانیاهو به خاطر باخت‌ها و نداشتن موقعیت اجتماعی دست به این اقدامات زده تا جامعه شکست‌های او را فراموش کند و از همان اول هم مشخص بود که این راه ادامه نمی‌یابد و سیلی محکم به صورت صهیونیست‌ها نواخته خواهد شد و یقین داشتیم که صهیونیست‌ها مجدداً با خواری و ذلت شکست را می‌پذیرند و این مهم تحقق یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: مسلمانان، فلسطینیان و مردم مظلوم غزه با شکست صهیونیست‌ها و خواری آن‌ها، جشن گرفته‌اند و در این شکست آن‌ها فهمیدند که مسلمانان منسجم و قدرتمند هستند و در مراحل بعدی موشک‌ها قدرتمندتر و روزشمار نابودی آن‌ها تندتر به جریان افتاد.

وی بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم که در آستانه جشن بزرگ آزادسازی خرمشهر قرار داریم. همه پدران، مادران، فرزندان و همسران از رزمندگان حمایت کردند و به خاطر اخلاص مؤمنان بود که امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد. خدا غزه را نیز از ظلم نجات خواهد داد و سرزمین‌های اشغالی را آزاد خواهد کرد و این همزمانی آزادسازی خرمشهر با پیروزی مردم غزه و فلسطین جالب توجه است.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف فلسطینی به رهبری نامه نوشتند و از مواضع ایشان در روز قدس تشکر کردند چرا که آن‌ها هم می‌دانند این هدایت‌ها، انسجام‌بخشی، ایجاد وحدت توحیدی بین گروه‌های مبارز، کار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و این هم جای خوشحالی دارد.

وی با اشاره به نام‌نویسی و تأیید صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، اظهار کرد: انتظار داریم کاندیداها صادقانه به میدان بیایند، فتنه‌گری نکنند و بازوی دین باشند و باری بر دوش متدینان نشوند و با حیله و نیرنگ به میدان نیایند. از شورای نگهبان می‌خواهیم با قاطعیتی که همیشه داشته‌اند، با شجاعتی که همیشه داشته‌اند، روی مردم حساب کنند و این بار هم با اقتدار کار خود را انجام دهند.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه به هیچ موضوعی حزبی و جناحی نگاه نمی‌کنم، اظهار کرد: نیروهای متدین و انقلابی بنایشان بر این است که وحدت و انسجامشان را بالا برند و آدم‌های لایق و شایسته را در انتخابات مورد توجه قرار دهند، آدم‌هایی که دستشان پاک است، آدم‌هایی که برای بیت‌المال کیسه ندوخته‌اند، آدم‌هایی که باندی، گروهی و خانوادگی عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: دشمن شروع کرده تا با منفی‌بافی‌ها و دروغ گفتن کاری کند که صندوق‌ها خلوت شود، وظیفه یکایک ماست تا بدون نگاه جناحی و حزبی و فقط با محور قرار دادن اصل نظام و مشارکت سالم، پای کار باشیم و کاری کنیم انتخابات با حداکثر مشارکت و حضور مردم عزیز و انقلابی، برگزار شود و نمره قبولی را از امام زمان(عج) و رهبری دریافت کنیم.

امام‌جمعه قزوین ضمن تسلیت درگذشت خبرنگار عدالت‌طلب، اهل قیام و قلم و فعال در نشر معارف جمعه، خانم لیلا امیری، تصریح کرد: این بانو کارهای بسیار اثرگذاری داشت، به‌ عنوان‌مثال در مبارزه با مفسده هفت سنگان و زمین‌خواران با جدیت پای کار بود.

وی افزود: از فعالان اهل قلم و رسانه می‌خواهم هر طور که می‌توانند مفسدان زمین‌خواری که آبروی نظام را می‌برند و دستشان در جیب بیت‌المال و مردم است را رسوا کنند. هیچ واهمه‌ای نداشته باشید که این مردم حامی شما هستند، هر کسی از حق دفاع کند خدا از او حمایت می‌کند و هر کاری که شیاطین بکنند به آبروی کسی که از حق دفاع کند، افزوده خواهد شد. کسانی که به ناحق و ظلم اقدام می‌کنند یقین بدانند آبروی نداشته‌شان از بین می‌رود و آخرتشان نیز نابود می‌شود.

انتهای پیام
captcha