آشنایی جوانان با تفکرات شهدا رویکرد کانون‌های مساجد قزوین است
کد خبر: 3974376
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

آشنایی جوانان با تفکرات شهدا رویکرد کانون‌های مساجد قزوین است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: تمام هدف و رویکرد ما این است که خانواده‌ها و به ویژه جوانان با تفکرات شهدا و وصیت‌نامه آن‌ها آشنا شده و از آن‌ها بهره‌مند شوند.

آشنایی جوانان با تفکرات شهدا رویکرد کانون‌های مساجد قزوین است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، در نشست با مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین که امروز شنبه 8 خرداد در محل ستاد کانون‌های مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد: تمام هدف و رویکرد ما این است که خانواده‌ها و به ویژه جوانان با تفکرات شهدا و وصیت‌نامه آن‌ها آشنا شده و از آن‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در کانون‌های مساجد صورت گرفته این است که زلف مساجد و برنامه‌ها را با شهدا گره می‌زنند و اتفاقات خوبی با عنوان شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها در مساجد رقم خورده است.

وی اظهار کرد: در خصوص حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد، ما می‌توانیم جلسه‌ای با حضور کانون‌های فعال استان برگزار کنیم تا به‌صورت چهره به چهره این موضوع تبیین شود.

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: البته ما سامانه بچه‌های مسجد را داریم که فعالیت‌های کانون‌ها در قالب‌های مختلف در این سامانه بارگذاری و ثبت می‌شود و آمار و چگونگی فعالیت کانون‌ها در این سامانه قابل مشاهده است.

وی تأکید کرد: استان قزوین دارای 400 کانون فرهنگی هنری است که بخش زیادی از این کانون‌ها در روستاها فعالیت دارند و در واقع فعالیت کانون‌ها به ویژه در روستاها که بخش‌های فرهنگی کمتر در آن فعال هستند، ظرفیت بزرگی محسوب می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا نشست‌های مختلف با بنیاد حفظ آثار داشته و تفاهم‌نامه‌ای هم برای همکاری بیشتر منعقد کنیم.

وی در پایان با اشاره به ضرورت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهید یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که ما در طول سال اجرا می‌کنیم، سه شنبه‌های تکریم است که به منظور تجلیل از خانواده‌های شهدا و گرامیداشت یاد شهیدان برگزار می‌شود و ما خود را مدیون و بدهکار شهدا می‌دانیم و در این مسیر از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام
captcha