مخاطبان صدای قرآن کریم از رادیو مصر به ۴۰ میلیون نفر رسید
کد خبر: 3975092
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

مخاطبان صدای قرآن کریم از رادیو مصر به ۴۰ میلیون نفر رسید

رئیس رادیوی مصر با بیان اینکه این رادیو قوی‌ترین رسانه این کشور در سطح جهان است، خبر داد که تعداد شنودگان صدای قرآن کریم از این رسانه به 40 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مصری الیوم، محمد نوار، رئیس رادیوی مصر در روز رسانه‌ها در این کشور که هم‌زمان با روز رادیوی مصر نیز هست، تصریح کرد که رادیوی مصر در بین رسانه‌های فعلی در شبکه‌های اجتماعی قوی‌ترین رسانه مصر در سطح جهان محسوب می‌شود. این رادیو که آغاز کار آن با پخش قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شده، یکی از مهم‌ترین رسانه‌های پخش تلاوت قرآن در سطح جهان است.

رئیس رادیوی مصر بیان کرد که شنوندگان صدای قرآن کریم از این رادیو تاکنون به ۴۰ میلیون نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که رادیو تنها رسانه‌ای است که می‌توان گفت همیشه باقی خواهد بود، چرا که ساده‌ترین و سریع‌ترین ابزار برای انتقال خبر در حال حاضر به شمار می‌رود و هیچ رسانه‌ای در حال حاضر قادر نیست کاری مشابه صدای قران کریم از رادیوی مصر را به انجام برساند. گستره مقبولیت این رسانه از مرزهای مصر فراتر رفته و امروزه مسلمانان در تمام نقاط جهان به این رادیو دسترسی داشته و از برنامه‌های آن استفاده می‌کنند. این رادیو علاوه بر پخش ماهواره‌ای از طریق سایت اینترنتی هیئت رسانه‌های مصر نیز در دسترس است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha