پیکر پاک 11 شهید در کشور تشییع شد
کد خبر: 3975910
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)؛

پیکر پاک 11 شهید در کشور تشییع شد

پیکرهای مطهر ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در کشور تشییع شد.

روز گذشته پیکر پاک 11 شهید در کشور تشییع شدبه گزارش ایکنا؛ به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) مراسم تشییع و تدفین پیکرهای تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در برخی شهر‌های کشور برگزار شد.

در مشهد مقدس پیکرهای مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی جماران برگزار شد.

همچنین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر نیز در پارک اندیشه تهران تشییع و تدفین شد. مراسم تشییع پیکرهای شهدا از مقابل مسجد حجت‌ابن‌الحسن (عج) واقع در میدان شهید قندی آغاز و با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) و مداحی مداحان اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم؛ حسن‌ عبدالله که روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیرو‌های داعش شهید شد، روز گذشته ابتدا در شهرک شهید محلاتی تشییع و سپس طی مراسمی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز با حضور مردم و مسئولین در حوزه علمیه «مشکات»برگزار شد. این شهید گمنام ۱۸ ساله یادگار عملیات بدر بود.

پیکر شهید مدافع حرم سعید مجیدی که روز گذشته مراسم وداع با پیکر او در اراک برگزار شد، نیز قرار است امروز؛ دوشنبه در میدان شهدای اراک به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
captcha