دولتی برای ایران قوی انتخاب کنیم
کد خبر: 3977942
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
مجمع ناشران دفاع مقدس اعلام کرد؛

دولتی برای ایران قوی انتخاب کنیم

مجمع ناشران دفاع مقدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما می‌توانیم با یک انتخاب صحیح، دولتی کارآمد، متعهد و فراجناح در مصدر امور قرار دهیم. دولتی برای ایران قوی. 

مجمع ناشران دفاع مقدس: دولتی برای ایران قوی انتخاب کنیمبه گزارش ایکنا؛ مجمع ناشران دفاع مقدس در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و به مناسبت دعوت همه اقشار مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، بیانیه‌ای صادر کرد. مشروح این بیانیه در ادامه آمده است:
 
ملت شریف ایران
 
امروز می‌توان سرنوشت را از سر، نوشت. می‌توان وضعیت موجود را در مسیر وضعیت مطلوب قرار داد. این فقط با رأی ما امکان‌پذیر است. ما می‌توانیم با یک انتخاب صحیح، دولتی صادق الوعد، کارآمد، متعهد و فراجناح در مصدر امور قرار دهیم. دولتی برای ایران قوی. 
 
دولتی که قدر بداند جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در خون غلتیده انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان مرز‌های وسیع مقاومت اسلامی را. دولتی که نتواند تحمل کند رنج معیشت مردم را، درد تبعیض و بی‌عدالتی و فساد را؛ دولتی در طراز انقلاب و شأن و منزلت ملت بزرگ ایران و دغدغه‌های به حق ایشان.
 
مجمع ناشران دفاع مقدس، همگام با شما مردم عزتمند ایران عزیز، به توفیق الهی در محضر حضرت، ولی عصر (عج)، با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، بار دیگر تجدیدپیمان کرده و با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز، حرکت به سمت مطلوب را رقم خواهد زد.
انتهای پیام
captcha