بهاری از امید در واپسین روزهای بهار رقم خواهیم زد
کد خبر: 3978088
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶

بهاری از امید در واپسین روزهای بهار رقم خواهیم زد

در عرصه‌ای دیگر برای رسیدن به سرنوشتی از موفقیت و تحقق بهترین‌ها همه می‌آیند، می‌آیند به عشق ایران، به خاطر خون شهیدان می‌آیند تا انتقام سخت را که قولش را به سردار دل‌ها دادند بگیرند و بهاری از امید در واپسین روز‌های بهار رقم بزنند.

بهاری از امید در واپسین روزهای بهار رقم خواهیم زددر واپسین روزهای بهار، یک بار دیگر بهاری از امید و نشاط را برای ایران رقم خواهیم زد. در عرصه‌ای دیگر امتحان برای رسیدن به سرنوشتی از موفقیت و تحقق بهترین ‌ها همه می‌آیند، می‌آیند به عشق ایران، به خاطر خون شهیدان می‌آیند تا انتقام سخت را که قولش را به سردار دل‌ها دادند بگیرند.

امروز، در 28 خرداد در واپسین روزهای بهاری همه می‌آیند تا به ایرانی که در زمره امن‌ترین کشورهای جهان، قطب پزشکی خاورمیانه، چهارمین کشور جهان در زمینه علم نانو، سریع‌ترین کشور جهان از نظر رشد نوآوری، سومین کشور پیشرفته جهان در زمینه دانش سلول‌های بنیادی، ششمین کشور پرتاب‌کننده موجود زنده به فضا، طراح و سازنده قدرتمندترین سلاح تک تیرانداز جهان، دومین کشور جهان در زمینه ساخت هواپیمای خورشیدی استراتژیک ارتفاع بالا بعد از آمریکا و به ایرانی که هزاران هزاران افتخار در نام زیبایش می‌درخشد رأی دهند.

امروز همه می‌آیند به عشق سردار دل‌ها و مدافع حرم می‌شوند مگر نگفت حاج قاسم شهیدمان سردار و محبوب دل‌ها که «جمهوری اسلامی حرم است» و امروز همه برای دفاع از حرم می آیند. همه می‌آیند تا انتخابات را که یکی از بارزترین و برجسته‌ترین شکل اعلام حضوری برای تعیین سرنوشت شان است رقم بزنند و با مشارکت حداکثری خود اعتماد خود به سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور را اعلام کنند. همه می‌آیند تا با لبیک به ندای رهبر مدیر و مدبرشان بگویند و اعلام کنند تا با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح یک بار دیگر یک صدا بگویند «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای».

مرم فهیم و بابصیرت ایران می‌آیند تا با آگاهی و اراده برای تغییر و بهتر شدن، دمیدن روح امید به هم‌میهنان و کارگزاران خدوم و مأیوس کردن دشمنان و کم شدن تهدیدات علیه نظام یک بار دیگر بگویند ما ایرانی هستیم و زیر این پرچم سه رنگ افتخار می‌کنیم و به آن می‌بالیم، پس باید آن را ابراز کنیم و انتخابات فردا برای ما ابراز عشق و علاقه به آرمان‌های این نظام، امام راحل و رهبر عزیزمان و وخون مطهر شهیدانمان است.

امروز همه می‌آیند تا بدین وسیله علاقه خود را به سرنوشت کشور نشان داده و با انتخاب فرد مورد نظر امکان اعمال نظر و سلیقه خود در نحوه اداره کشور را اعمال کرده و بگویند این خود یک ارزش است خارج از بحث اینکه فرد مورد نظر ما انتخاب بشود یا نه. همه می‌آیند تا روحیه امیدواری یک بار دیگر سراسر این مرز پرگهر بدمد چرا که چشم امید بسیاری از دوستداران انقلاب اسلامی و مستضعفان در جهان به ایران دوخته شده و انتخابات پرشور و سالم به آنها نیز امید مقاومت و پیروزی می‌دهد.

و 28 خرداد و مشارکت پرشور برای ملتی هوشمند و با بصیرت که از پشتوانه یک فرهنگ و تمدن بزرگ برخوردارند برگ زرین دیگری در کتاب قطور و پرافتخار انقلاب اسلامی رقم خواهد زد، می‌آ‌یند تا به همه آنهایی که روزها و ماه‌هاست تلاش می‌کنند تا اراده این ملت را تضعیف کنند بگویند ای یاوه گویان ما خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم، خودمان سرنوشت خودمان را رقم می‌زنیم، شما اگر می‌توانید مشکلات خودتان را حل کنید.

یادداشت از خبرنگار ایکنا همدان

انتهای پیام
captcha