نمایش حضور قزوینی‌ها در انتخابات در برنامه «برگه‌های سرنوشت»
کد خبر: 3978121
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

نمایش حضور قزوینی‌ها در انتخابات در برنامه «برگه‌های سرنوشت»

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای قزوین گفت: شبکه قزوین با برنامه‌های «شکوه حضور» و «برگه‌های سرنوشت» حضور حماسی مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را انعکاس می‌دهد.

«برگه‌های سرنوشت» حضور حماسی قزوینی‌ها را به نمایش می‌گذاردبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای قزوین، اظهار کرد: شبکه قزوین با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نیز آماده‌سازی فضای جامعه برای برگزاری یک رقابت سالم و با نشاط حضور مسئولانه و حماسی مردم را در انتخابات روز 28 خرداد به تصویر خواهد کشید.

رحیمی گفت: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شکوه حضور» به تهیه‌کنندگی مهدی احمدی به مدت 20 ساعت از 7 صبح تا 2 بامداد روز شنبه روی آنتن می‌رود.

وی بیان کرد: این ویژه‌برنامه تلویزیونی به‌صورت استودیویی با دعوت از بزرگان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی قزوین مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به بخش‌های گزارش مردمی و ارتباط زنده با شعب اخذ رأی در سراسر استان اشاره کرد. همچنین با استقرار واحدهای سیار در 5 نقطه استان، ارتباط زنده نیز با شبکه‌های سراسری جهت انعکاس حضور پرشور مردم استان قزوین در انتخابات برقرار می‌شود.

وی افزود: رادیو قزوین هم با ویژه‌برنامه «برگه‌های سرنوشت» از ساعت 6 صبح جمعه تا 2 بامداد شنبه حضور حماسی و مسئولانه مردم استان قزوین در انتخابات را منعکس خواهد کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: این ویژه‌برنامه رادیویی به‌صورت زنده در بخش‌های مختلف به تهیه‌کنندگی گروه تهیه‌کنندگان رادیو قزوین: خانم‌ها پاکدامن، شهنواز، برزگر، احسان هنرمندنیا، مهدی خدایی و ابراهیم طاهری کیا در قالب گزارش‌های مردمی و پخش ترانه‌های ملی، حماسی و شاد از صدای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت شوراهای شهر و روستا در این دوره از انتخابات، گزارشگر رادیو طی یک سفر یک روزه به روستاها و شهرهای استان، حضور مردم مناطق مختلف استان در انتخابات را انعکاس خواهد داد.

رحیمی تصریح کرد: رادیو قزوین همچنین برای ایام انتخابات نمایش طنز رادیویی با عنوان «سه نقطه آبادی» را تولید و پخش می‌کند. این نمایش رادیویی در 5 قسمت 30 دقیقه‌ای به نویسندگی و تهیه‌کنندگی ابراهیم طاهری کیا با موضوع انتخابات شورا در روستا امروز 26 خرداد ساعت 14:30 و بازپخش آن ساعت 22:30 امشب روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

وی گفت: روایت داستان «سه نقطه آبادی» در خصوص وعده‌های نامزدهای شوراها در روستا است که اغلب شعاری و قابل اجرا نبوده و باعث ایجاد موقعیت طنز در نمایش می‌شود و در نهایت جوانان روستا فارغ از این وعده‌ها و شعارها با تکیه بر توانمندی‌های روستا آستین همت را بالا می‌زنند برای آبادانی روستا تلاش می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: معاونت خبر مرکز قزوین هم با اعزام گروه‌های خبری در قزوین، شهرستان‌ها و روستاهای استان تصاویر حضور مردم و شور و نشاط انتخاباتی را ضبط و پخش می‌نمایند. همچنین خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین نیز از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس تصاویر و عکس‌های ارسالی شهروند خبرنگاران استفاده خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: معاونت فضای مجازی هم با فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز پیرامون موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» در وب سایت، تارنما، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی و بین‌المللی نظیر توییتر و یوتیوب با ترند هشتگ‌هایی همچون #شورا #انتخابات ۱۴۰۰ #مامنتظرانتخاباتیم #من_رای_میدهم #انتخاب_اصلح، #نگهبان_قانون، #ایران_قوی و #زاویه به پوشش انتخابات روز 28 خرداد می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha