ویژه‌نامه «مناهج؛ تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» در نشريه معارف
کد خبر: 3978203
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

ویژه‌نامه «مناهج؛ تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» در نشريه معارف

سومین شماره الکترونیکی نشريه معارف (وابسته به نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) با ویژه‌نامه «مناهج؛ تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سومین شماره الکترونیکی نشريه معارف (وابسته به نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) با ویژه‌نامه «مناهج؛ تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» و آثاری از محمدجواد اصغری، غلامرضا کاویان، محمدجواد فلاح، محمدهادی منصوری، حسین احمدی، داود فیض افرا، امیرمحسن عرفان و... منتشر شد.

اين شماره از نشريه الکترونیکی معارف با عناوین ضرورت پاسخ‌گویی به شبهات نسل جوان و جوامع مسلمان از منظر مقام معظم رهبری، توجه به معانی و کاربردهای نقد، شبهه، جدل و مغالطه، زمینه‌های شبهه و شیوه‌های مواجهه با‌ آن،‌ انواع پرسش‌های معارفی،‌ روش‌شناسی و موضوع‌شناسی پاسخ‌گویی، «اصل هدفداری»، «اصل اولویت» و «اصل تناسب» در پاسخ‌گویی به شبهات دینی با تأکید برآموزه‌های قرآنی، درآمدی بر روش پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و شبهات در حوزه علوم عقلی، فرایندهای مواجهه با شبهات سیاسی در کلاس‌های معارف اسلامی، الزامات پاسخ به شبهات در عرصه آموزه مهدویت، معرفی مراکز پاسخ‌گویی به شبهات اخبار صنفی و... میزبان خوانندگان فرهیخته خود است.

علاقه‌مندان برای تهيه اين نشريه که ویژه خرداد و تیرماه است می‌توانند از طريق پايگاه اينترنتی www.maarefmags.ir و یا با مراجعه به کانال نشریه معارف در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا به آدرس @maarefmags_ir فايل متنی و pdf نشريه و مقالات آن را دریافت کنند.

يادآور می‌شود، نشريه معارف ویژه استادان معارف، مبلغان و دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به مدير مسئولی نیکزاد عیسی‌زاده و سردبيری سيدمجتبی مجاهديان منتشر می‎شود که تاکنون 116 شماره آن به‌صورت مکتوب منتشر شده است.

حجت شعبانی
انتهای پیام
captcha