انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 3978209
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ساعت ۷ صبح، همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختياری آغاز شد.

فرایند رأی‌گیری انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختياری آغاز شد. فرایند رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت، در صورت نیاز و با دستور وزیر کشور، انتخابات می‌تواند تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد تمدید شود.

۹۳۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان پیش‌بینی شده است و بیش از ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه در استان مشارکت دارند.

برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

۵۰۰ بازرس بهداشتی جهت نظارت بر فرآیند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در روز انتخابات ساماندهی شده‌اند، مسئولیت رعایت پروتکل‌ها بر عهده ستادهای انتخاباتی و نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان است.

انتهای پیام
captcha